CST studio installeren op Windows 7 rc

K

KobusG

Guest
Ik ben bezig met het testen van Windows 7 rc.zijn de nieuwe een na vista, voor wie dont know ...en tot nu toe nogal i like it; veel mooier en sneller dan xp ...
Anyway, de infrastructuurbeheerder met een probleem installeren CST Studio 2008, en wat dat betreft, hfss 10 als goed.
met CST, gaat dacht de hele installateur en aan het einde zegt me iets als "Weet u zeker dat u de machtigingen reqquired voor het uitvoeren van deze actie?"en dan wil ongedaan maken van de gehele installatie ....zelfs als ik het voor het uitvoeren van de installateur met de administratie rechten in XP SP3 compatibiliteit modus doet hetzelfde ...
heeft iemand tegenkomt dit?misschien in Vista?

met hfss, het gaat door het hele setup-proces, en vervolgens de opperating systeem faisl catastophically; hij gooit een blauw scherm voor 4s en dan opnieuw is opgestart, nadat het opnieuw is opgestart,
dan gooit hij opnieuw en opnieuw ....de enige manier waarop ik kon repareren was bij het opstarten in de veilige modus en het uitvoeren van een systeem te herstellen voordat de installatie.Dit gezegd zijnde, hebben geprobeerd alle bovenstaande zonder succes.Het installeert boete terwijl in de veilige modus, maar toen ik eenmaal reboot, hetzelfde probleem doet zich .....

Heeft iemand dit geprobeerd? / ervaren dit?misschien op vista?
enige hulp zou worden gewaardeerd ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back