CST - stelt ellips probleem

B

Borst

Guest
Dear all,

Ik ben geconfronteerd met problemen met het opstellen ellips in CST simulator.

ellipse?

Iedereen weet hoe het halve
ellips tekenen?Bedankt voor je hulp.

BR,

Het mogelijk dat u kunt tekenen een ellispe teken een rechthoek (halve grootte van ellips) dan gewoon een boolean operatie.

Het werkt

Wilt u op te stellen dat ellips net zo curve?Als dat zo is, laat CST tekening van elke vorm, die kan worden desribed door vergelijking.Ik kan me niet herinneren precieze manier, maar het is beschreven in de handleiding in PDF-installeren richt.Ik heb gebouwd een parabool eenmaal op deze manier.

Quote:

Het mogelijk dat u kunt tekenen een ellispe teken een rechthoek (halve grootte van ellips) dan gewoon een boolean operatie.Het werkt

Het is ook mogelijk om een halve ellips construeren met behulp van de 2D-bochten (u moet zorgen voor de coördinatie), maar dient te worden voor veel complexe curve likken gebruikt voor het opstellen vivaldi vorm etc

Tot slot vond ik het.U hebt het gebruik van VBA Macro.Macro's in het menu kiezen -> Construct -> Create 2D-curve analytisch.Na het kiezen van dat zal CST bouwen sommige curve.Nu moet je naar de geschiedenis en dan de VBA definitie van gemaakt curve bewerken, daar kunt u gebruik maken parametrische vergelijking van de ellips en bouw een gedeelte ervan, in afhankelijkheid van waarden van een parameter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back