CST: Lossy metaal en normale materiaal

S

Silent

Guest
Ik ben een eenvoudige modellering striplijn structuur in CST en proberen om de verliezen van de geleider voor een groot aantal frequenties te verkrijgen.

Ik vraag me af of er iemand een simulatie met behulp van een dirigent van normale materiaal type en specificing de elektrische geleidbaarheid heeft geschapen?Ik heb geprobeerd dit en ik heb steeds onjuiste resultaten.

normale materiaal in CST betekent een diëlektrische, moet je verlieshebbende metaal.

Ik las via de help-bestand en het zei normale materiaal met een elektrische geleidbaarheid moet worden gebruikt voor lagere frequenties.

De help-bestand is te vinden onder de rubriek Lossy metaal op het onderwerp van Material Overzicht in het Help-bestand.

Hoi,

normale materiaal voor een geleider kan worden gebruikt indien de structuur zo dun is (of dunner) als de huid diepte van het materiaal.

Op welke frequentie zoek je?

F.

Hi Stil,

Je zei dat je verkeerd resultaat kreeg.Verkeerde in welke zin?met betrekking tot wat?
Is het met betrekking tot een andere calulator, een formule in een boek, een prototype van een meting of Smth anders?

btw: Ik heb een soortgelijk probleem.

P.

Ik weet niet welke verkeerd, maar je kunt creat het materiaal zelf in de CST.

Heeft jullie weten dat elke verwijzing bevat de diëlektrische materiaal bestand dat ik kan gebruiken in CST nauwkeurige simulaties hebben?

Hallo, ben ik ook te kampen met hetzelfde probleem, mijn eerste proberen is het inrichten van een dubbele platen transimission lijn met lossy materiaal ingeklemd tussen de twee PEC platen, en de dikte van de platen en de lossy laag tussen hen zijn allemaal in micrometer dimensie, ik kunt gebruik maken van zowel de normale diëlektrische met geleidbaarheid of lossy metaal, maar ik kan niet het imaginaire deel van de impedantie, CST geeft mij altijd een reëel getal.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back