[CST] "Fout bij het opzetten van TST cellen"

D

DrunkBear

Guest
Het kan te wijten zijn aan de aanleg van de haven van de coaxline. waarom de informatie "Fout bij het opzetten van TST-cellen" soms poped uit. nadat ik probeerde aan te passen (verhogen) van de dikte van de metalen mantel van de coax-lijn, het systeem prompt "De discretisatie van poort 1 is nogal slecht. Maak gebruik van een fijnere mesh" De simulatie liep normaal in een ander model laatste keer met de exact dezelfde poort. Het zuigt echt! Iemand heeft voldaan aan deze voor? Dank je wel!

hi drunkbear, nou, heb je ten opzichte van het gaas tussen de modellen en waren ze beiden aangemaakt / gesimuleerd met dezelfde versie? Heeft u een verbetering van de mesh op alle? Hoe kun je zeggen dat het zuigt als je een waarschuwing ontvangen dat ten minste geeft je een hint naar wat het probleem kan zijn? Ik zou het begrijpen je reactie als het niet geven elke suggestie op alle ..... aw

[Quote = aw] hi drunkbear, nou, heb je ten opzichte van het gaas tussen de modellen en waren ze beiden aangemaakt / gesimuleerd met dezelfde versie? Heeft u een verbetering van de mesh op alle? Hoe kun je zeggen dat het zuigt als je een waarschuwing ontvangen dat ten minste geeft je een hint naar wat het probleem kan zijn? Ik zou het begrijpen je reactie als het niet geven elke suggestie op alle ..... aw [/quote] hi aw, bedankt voor jullie reacties! inderdaad de simulatie goed gegaan nadat ik verhoogde het gaas nummers. ik een klacht indiende omdat ik vond het moeilijk om de fout in bijna hetzelfde model uit te leggen, maar ik had moeten zijn patiënt. Kunt u verder pls uitleggen in welke toestand zou er "errer bij het opzetten van TST cellen" zijn?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back