CST Design studio

G

GVVIN

Guest
Hi all,

Hulp nodig CST.
Terwijl Integratie CST design studio met Cst magnetron studio hoe de havens te definiëren.

Ik heb een antenne die is met een poort (verbinding tussen 2 punten).Terwijl roepen hetzelfde in design studio, komt het met slechts 1 pin.Is het genoeg.

Kan ik een 1 ohm haven in design studio en bekijk het resultaat correct, ook al heb ik aangesloten een 50 ohm haven in Cst magnetron studio.

Groeten
GV

eerste u mij vertellen welk type koppelmechanisme u gebruikt om energie te koppelen bijv. sonde koppeling of microstrip lijn koppeling of sleuf koppeling.
wanneer u mij vertellen koppelingsmechanisme dan zal ik u vertellen hoe de haven definiëren in de CST magnetron studio bcoz in elk koppelingsmechanisme er r andere manier naar de haven te definiëren, zodat de eerste plaats plz vertel me type koppeling .......... .

Yaa Ik zal uitwerken.

Ik heb 2 antennes.Ik wil meten koppeling tussen hen.

Probleem met design studio is.een van de antenne is niet 50 ohm dus ik hoop gegooid elementen toe te voegen aan compenseren, Als ik Design studio kan gebruiken Ik heb niet resimulate 3D-simulatie in Microwave studio elke keer voor de verandering in de hoop gegooid element.Dus mijn vraag was met betrekking tot (poorten) in CST magnetron studio wordt opgeroepen binnen CST design studio.

Groeten
GV

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back