Convert RS-232 naar USB op een oude notebook

P

PicBlaster

Guest
Hallo, ik heb een USB PIC programmer, die ik wil gebruiken op mijn oude notebook, maar de notebook heeft geen usb-poort alleen RS-232 poorten. Ik heb zoeken op het net, maar vond een aantal circuits voor USB naar RS-232. Ik hoop dat je me kunt helpen! vriendelijke groeten PicBlaster

Dat is lastig. USB naar Serieel converters zal hier niet werken. Om te communiceren met uw USB programmer, moet u een USB-host. Als uw laptop heeft een pcmcia slot, zal het veel gemakkelijker om een pcmcia usb-kaart te krijgen. Een andere oplossing is het openen van je programmeur en als het met behulp van een usb-naar-serieel converter zoals pl2303 of ft232 chips te controleren. U kunt direct tikken uit de seriële signalen.

Ik denk dat er geen chip beschikbaar om uw intentie te realiseren, omdat deze chips heeft geen ruimte om te leven. de meesten van ons niet nodig deze chips. het omzetten van USB naar RS232 kan zinvol zijn, het converteren van RS232 naar USB geen zin. groeten [quote = PicBlaster] Hoi, ik heb een USB PIC programmer, die ik wil gebruiken op mijn oude notebook, maar de notebook heeft geen usb-poort alleen RS-232 poorten. Ik heb zoeken op het net, maar vond een aantal circuits voor USB naar RS-232. Ik hoop dat je me kunt helpen! groeten PicBlaster [/quote]

Beste PicBlaster, ik wil de site die u een aantal circuits voor USB gevonden naar RS232 weten. U kunt schrijven naar e-mail: thixxxx@sltnet.lk / xxxx@gmail.com [size = 6] [color = red] MOD: Je e-mail-id wordt verwijderd. Als u verwacht dat ieder lid contact met u opneemt via uw mail-ID, waarom heb je joiined het forum? Forum is open voor iedereen. U kunt delen alles in te openen. De volgende keer dat ik zie dat je vraagt iemand om je mail, je zult een waarschuwing krijgen. [/Color] [/size]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back