Conversie van RTL om het mooier

B

bastos4321

Guest
Ik ben een analoge ontwerper, maar onlangs heb ik nodig om een bestand te converteren RTL aan kruid netlist voor simulatie.Ik heb het kruid netlist van de gebruikte poorten.Hoe kan ik code omzetten RTL aan kruid, en welk gereedschap te gebruiken.

Kan iemand helpen.Bedankt

Bastos

compiler maakt gebruik van het ontwerp-synthese uw rtl-code, kunt u schrijven verilog netlist en deze vervolgens omzetten in verilog netlist spice netlist (niet zeker weet welke tool kan het goed wil doen), moet u ook het kruid circuit netlist van SOA cellen met de omgezette spice netlist van je.

eigenlijk wat je nodig hebt is om te zetten van Edif SPICE ..Ik denk dat gedaan kan worden met E-STUDIO!

Gewoon om te bevestigen.Ja, dat kan gedaan worden met E-studio .. maar je hebt al de modellen voor de Techniek u hebt gebruikt om stroom schrijf uw RTL .. Anders zullen ze verschijnen als subschakelingen.

Bedankt Ik zal proberen dat.Ik heb de subcircuit beschrijving van elke poort en de hspice modellen.Ik wil alleen maar om de functionaliteit te controleren niet timmings.

Groeten Bastos

U kunt proberen verilog2spice van nassda, is het opnemen in hsim!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back