Controlling custom-stroom voor AD1954 van SigmaStudio

Werkt u aan een aangepaste stroom met behulp van SigmaStudio? Bent u het ontwerpen van uw eigen hardware met uw eigen microcontroller? Zo ja, kunnen we delen een aantal ideeën. By the way, ik hoop dat je weet dat AD1940 wordt vrijgegeven. Interesse?? bimbla.

Ik voltooide interface een PIC 18F452 te AD1954, met behulp van de standaard signaalstroom. De uC herstelt de SigmaDSP om de laatste instellingen. Nu zal ik beginnen met aangepaste stromen. In welke fase van het ontwerp ben je? Heb je gedaan menu op LCD of gekoppeld IR-afstandsbediening? Bedankt en groeten, bimbla.

Ik heb mijn 1940-project werken met een aangepaste stroom ontworpen met Sigma Studio

AD1940 WOW! Wat doet uw aangepaste stroom hebben? Wat doen de surround bibliotheken uit? Kunt u een surround-kanaal decoder van te maken? bimbla.

Ik heb SigmaStudio v2.1 en ben in het proces van het maken van mijn eigen bord. Kunt u mij vertellen of het mogelijk is om te controleren op maat-stroom voor AD1954 van SigmaStudio v2.1? Ik kan controleren alleen het volume en andere parameters die nodig schrijven naar een locatie .... als HPF. Heeft u een aangepaste hardware of de AD EVAL bestuur? Uw answeer is veel afgewacht. Bedankt en groeten, bimbla.

Hallo Ik ben bezig met AD1954 + AD1871 + PIC16F877 project car audio DSP. Helaas ik heb geen SigmaStudio en evaluatie boord, dus ik moet alle IIR coëfficiënten te berekenen door mijzelf. Misschien weet je, hoe je vertraging parameters (voor links / rechts / sub chanels) opgeven? Datasheet zei, dat vertraging moet worden ingevoerd als aantal monsters (165 monsters max). Maar hoe haar te vertegenwoordigen in 2,20 breuken? Dank u.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back