Controle van de S11 en S21

E

evoplus

Guest
Hoi,

Ik zou graag iets om na te gaan.Om te beschikken over minder vermogen hetgeen tot uitdrukking komt terug, toen ik de gemeten tussen 2 havens, zou ik hebben een hoge insertion loss (S11), die de voorkeur aan meer dan 20dB.

Overwegende dat, om de meeste van de bevoegdheid om stroom door fr 1 poort naar een andere haven, moet mijn bekering verlies (S21) ten ard -8 tot-12dB.Zijn mijn afspraken correct?

Bedankt

Ik weet niet goed begrijpen wat je bedoelt met: "conversie verlies (S21) dient te worden op ard -8 tot-12dB"?
De terminologie voor de S21 is: Forward transmissie coëfficiënt (winst of verlies)
De waarde van de S21 afhankelijk wat je meten.
-Als is tijdens Network Analyzer kalibratie S21 = 0
-Als u een passieve maatregel DUT S21 <0
-Als u een actieve maatregel DUT S21> 0

Hi vfone,

Wat ik bedoelde is dat als voor een twee-poort netwerk bijvoorbeeld een golfgeleider, als ik zonder prikkeling het gebruik van software of voor meet-, ik kon schatting enkele resultaten die zou me een idee van de werkelijke resultaten

Dus voor de conversie deel, mijn schatting van de S21 die ook de (vooruit winst / verlies) in dit geval moet idealiter minder dan 3 dB.Het rendement verlies (S11) aan de andere kant moet zo hoog mogelijk en dat is meer dan-20dB?

Hoop dat ik het heb uitgelegd.

Bedankt

Ok, dus je praat over een passieve component (golfgeleider).
De ideale waveguide insertion loss wordt nader moeten zo snel mogelijk naar 0dB.
Bijvoorbeeld een in-band S21 =-0.3dB, is iets wat normaal voor een golfgeleider.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back