Contactloos / draadloze acculader

H

handelaar

Guest
Kan iemand me in de goede richting om het draadloze acculader?Alle informatie die betrekking heeft op tranformer ontwerp,
de schakelfrequentie,
de rij-circuit enz..voor deze specifieke toepassing wordt zeer gewaardeerd.Bedankt

HI

In een van de producten heb ik ontwerp ik een wirless acculader de lader gebruiken om kosteloos NiMH accu contact minder

Het idee achter de lader was eenvoudig een AC-2 DC-converter (2 weerstand en een diode-brug) en hoogspanningsleidingen oscilator (colpitz type) oscilate @ 50kHz aan de andere kant was er de 2de helft van de lucht kloof transformator een diode brug ( 1N4148) en 0,1 uF dop

De truc was om het gebruik van een lucht kloof zelf osillating transformator.

besteBobi

Dankzij Bobi,

Heeft u uw eigen lucht kloof transformator of is er een klaar voor gebruik delen?Nog meer details over die nuttig zou zijn.

In maart zag ik een nieuwsbericht over Epson's acculader, maar zij hebben geen schakelfrequentie, ik denk dat het afhangt u systerm efficiëntie en overdracht ranger.

Ja wij hebben onze eigen ontwerp transformator!

De transformator ontworpen moet resoneren op de osclliating frequentie

bijvoorbeeld de hele opzet was een ELEKTRICITEITSAANSLUITING oscilator die kan werken rechtstreeks vanuit het hoofdmenu's 220/110 V AC.Hoop dat
de hulpBobi

handelaar schreef:

Kan iemand me in de goede richting om het draadloze acculader?
Alle informatie die betrekking heeft op tranformer ontwerp, de schakelfrequentie, de rij-circuit enz..
voor deze specifieke toepassing wordt zeer gewaardeerd.
Bedankt

Ahmed Osama schreef:handelaar schreef:

Kan iemand me in de goede richting om het draadloze acculader?
Alle informatie die betrekking heeft op tranformer ontwerp, de schakelfrequentie, de rij-circuit enz..
voor deze specifieke toepassing wordt zeer gewaardeerd.
Bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back