Constant Current Gm Reference

E

eransal

Guest
hallo, waar kan ik een gedetailleerde analyse van dit circuit? Ik heb een goede uitleg en goede vergelijkingen ontwikkeling.

Behzad Razavi - Ontwerp van analoge CMOS geïntegreerde schakelingen .... Hoofdstuk 11. Hoop dat dit helpt, diemilio

[Quote = diemilio] Behzad Razavi - Ontwerp van analoge CMOS geïntegreerde schakelingen .... Hoofdstuk 11. Hoop dat dit helpt, diemilio [/quote] Ik zag Razavi het boek, het ding is hij niet een gedetailleerde ontwikkeling van de vergelijkingen geven. Hij geeft een overhead uitleg.

Hallo, daar ik geloof dat je meer detils, zoals analyse en plot in de link die ik zei te krijgen. Natuurlijk, hoogleraar Murmann in het Stanford analyseert ook het circuit u noemde.

[Quote = yschuang] Hallo, daar ik geloof dat je meer detils, zoals analyse en plot in de link die ik zei te krijgen. Natuurlijk, hoogleraar Murmann in het Stanford analyseert ook het circuit die u noemde. [/Quote] Heb je per ongeluk een link naar de analyse van Murmann voor dit circuit?

Murmann De dictaten zijn best! Gebruik het .. Google EE 214 Stanford en je krijgt het van zijn site! :) Download EE 214-lezer en ga er doorheen ..

Zoals Dineshbabumm zei, google het dan zul je het vinden. Murmann besteedt minder aandacht aan de frequentie-analyse van de lus te krijgen, maar vindt u de vergelijking is eigenlijk hetzelfde, wat hier betekent DC te winnen, in lecuture Murmann en de link die ik sprak eerder.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back