Components aan beide zijden van PCB?

U

umery2k75

Guest
Hoe kunnen we componenten op beide kanten van het gebruik van PCB Orcad Layout Plus?In mijn ontwikkeling boord heb ik gezien ontkoppeling condensatoren zijn hechten vlakbij Microcontroller LQFP 64 pinnen.Een ervan is toegevoegd aan de buurt en andere zijn toegevoegd onder de microcontroller op de andere kant van PCB's.Net als het verstandig in een BGA pakket.Ik heb gezien, ontwerpers vaak ontkoppeling condensatoren aan de tegenovergestelde zijde van de BGA pakket, dat is de andere kant van PCB's.Dus dit zijn hechten vlakbij Microcontroller.But in Layout Plus, onderdelen krijgen hechten slechts op een zijde van PCB's en niet op andere zijde.Ik wil hechten componenten op andere kant ook.

Nie tylko politycy muszą uważać na to, co i gdzie mówią. Szpiegostwo korporacyjne jest codziennością dzisiejszego biznesu - uprawia je ponad 70% globalnych przedsiębiorstw. Dlatego firmy powinny zadbać o poufność informacji oraz bezpieczeństwo spotkań i konferencji.

Read more...

Dubbelzijdige montage wordt ondersteund, ook door eenvoudige goedkope instrumenten en zeker door Orcad Layout Plus.Misschien wilt u het product handleidingen.
of components or placing the component with respective layer activated.

Gebruikelijke procedures met andere tools zijn spiegeling
van onderdelen of het plaatsen van de component met de respectieve laag geactiveerd.Plaatsing laag (bijv. minimaal, maximaal) moet ook worden weergegeven in onderdeel eigenschappen.Algemeen project of laag-specifieke opties kunnen eventueel regel voor individuele instellingen.

terwijl in onderdeel commando klik op component en druk op T. zal dit klossenpees onderdeel van boven naar beneden en terug.Hit O draaien component.

Succes!

Dado schreef:

terwijl in onderdeel commando klik op component en druk op T.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back