Component is niet gebonden waarschuwing in ModelSim

L

lmtg

Guest
Ik krijg de volgende waarschuwing in ModelSim .. De simulatie is echter uit te voeren. Soms geeft het correcte uitvoer soms gewoon een 'X' .. Enig idee waarom en hoe ik kan oplossen: |: |: |: | Loading simprim.x_one (x_one_v) # Loading simprim.x_ckbuf (x_ckbuf_v) # 1 # Laden simprim.x_obuf (x_obuf_v) # 1 # ** Warning: (vsim -3.473) instantie van de component "nlwblock_clkedand_gnd: x_zero 'is niet gebonden. # Tijd: 0 ps Iteratie: 0 Regio: / TTT / uut File: netgen / translate / clkedand_translate.vhd # ** Warning: (vsim-3473) instantie van de component "nlwblockroc: x_roc 'is niet gebonden. # Tijd: 0 ps Iteratie: 0 Regio: / TTT / uut File: netgen / translate / clkedand_translate.vhd # ** Warning: (vsim-3473) instantie van de component "nlwblocktoc: x_toc 'is niet gebonden. # Tijd: 0 ps Iteratie: 0 Regio: / TTT / uut File: netgen / translate / clkedand_translate.vhd

Hallo Ik denk dat ur het gebruik van een evaluatie-versie, dat is de reden dat het met de niet gebonden errror als ur-code heeft overschreden de limiet met betrekking tot Kalyansrinivas

Hebt u op de hoogte van de bibliotheken? als dat een nieuwe kern blok moet je de laatste libs aan die suport of anders de ModelSim weten niet dat blok en kijk of het als een blackbox en zet alle uitgangen niet schelen

Hoe kan ik mijn bibliotheek? Een van de ongebonden voorbeeld is de gnd .. Ik het gewoon dwingen om 0 in simulatie is dit recht?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back