Compiler CCS Real Time Operating System

R

rocket42

Guest
hi guys! Ik ben implementeren van diverse projecten met betrekking tot CCS RTOS. dus ik ben op zoek een boek met de voorbeelden over. kan iemand mij helpen om het te hebben? dank iedereen heel erg!

Zoek naar Advance Pic Micrcontroller projecten in C Door Dogan Ibrahim heeft een speciale hoofdstuk over RTOS.

CCS RTOS is een basis time sharing en het plannen van taken mechanisme verkrijgbaar met CCS C. Ik verwacht niet dat vindt u boeken over. CCS is een aantal voorbeelden meegeleverd met de compiler het verschaffen, heb ik nog niet eens bezien in detail. Maar ik denk dat ze voldoende zijn om vertrouwd te raken met het concept. De volgende stap zou zijn om een ​​probleem van uw eigen uitvoering en de resultaten te evalueren.

bedankt iedereen! dank qwertyuiop415263. Ik heb al boek "Advance Pic Micrcontroller projecten in C Door Dogan Ibrahim" had. En zien dat het het eenvoudige voorbeeld te dekken. dank FVM. Ik heb al gezien CCS bijvoorbeeld in detail. Echt ze zijn zeer goed. Maar ik wil hebben grotere de voorbeelden. ALS je de uitvoering van de grotere projecten met behulp van CCS RTOS. Ik ben blij om dit met u bespreken. mijn e-mail: hung.rocket42 @ gmail.com Mijn Land: Hoofdstad van Hanoi, Vietnam Ik hoop dat de ontvanger uw e-mail snel. Bedankt!

Ik gebruik de CCS-compiler, maar geen gebruik maken van de RTOS taak, en evenmin hebben onderscheiden plannen voor het moment. Maar ik heb dezelfde functionaliteit gebruikt als buildt-in opdracht wisselen met andere compilers en denken, kunnen ze erg nuttig zijn voor toepassingen die niet hoeven aan zeer strikte timing eisen te houden. Omdat de basis-RTOS-functionaliteit is eenvoudig, ik vraag me af of literatuur ver brengen u. Ik zou eerder gaan om de eigenschappen te evalueren binnen uw toepassing doeleinden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back