Communicatie via telefoonlijn "Data Transfer"

T

tarungupta83

Guest
HI,

Kan een lichaam mij helpen modem selectie.
Eigenlijk is het probleem is het maken van "Tranfer van gegevens tussen twee apparaten" seriële communicatie over de telefoon lijn tussen twee externe apparaten.

Zoals in eenvoudige scinareo ik zou hebben gebruikt voor RS485 seriële communicatie die dosnt werk voor meer dan 1,2 km.Maar de afstand is nog groter dan deze rond de 25 Km.Dus nu hoe kan ik communiceren tussen twee apparaten geplaatst op afstand ongeveer 25 kilometer afstand ver weg van elkaar.

Dus kwam ik erachter dat de communicatie gebeurt met behulp van de telefoonlijn zou me helpen.Maar nu ben ik niet in staat om sommige modem die kunnen communiceren met andere modem en ik kon Tranfer gegevens op die lijn te vinden.

PLZ HELP ME IN DIT VERBAND

With Regards
Tarun Gupta

hoe u van plan bent te doen draad lopen??

Ook gewoon idee landgebruik lijn telefoonlijn aan de ene kant en het gebruik mobiele telefoon als modem op anathere einde, en delen van PSTN naar celluar netwerk ...

Goede gebrek

U kunt gebruik maken regelmatig voice-modem om te communiceren tussen twee apparaten geplaatst op afstand ongeveer 25 kilometer afstand ver weg van elkaar.

Wat is uw probleem?
can handle the task very easily.

Gebruikt u PC? PCAnywhere
kan omgaan met de taak zeer gemakkelijk.

Hallo Ik denk tarungupta83 willen niet het telefoonnetwerk gebruiken om te communiceren tussen 2 apparaten, wil hij een eenvoudige telehone lijn, gebruik do u?

kijk hier http://electronics.howstuffworks.com/telephone5.htm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back