Co simulatie van verilog van systeem C

N

nix_24

Guest
Hoi

gelieve een aandeel info over het onderwerp, hoe te beginnen met cosimulkaton? wat zijn de fundamentele voorschriften HDL cosimulkate met systeem C.wat een interface moeten kijken voor dit doel

Gewoon een simulator die zal doen zowel SystemC en Verilog.Ik heb zowel gebruikt Modelsim en Aldec voor.

De interface is simpel ... je instantiëren de SystemC stuk als een verilog module in uw testbench.Uw simulator moet komen met een aantal voorbeelden van hoe dit te doen.

Samir

is er een doc / voorbeeld aan te geven hoe je het stap voor stap te doen,

Ik probeerde het op deze manier zeggen dat we systeembestanden sys.cpp een cpp bestand waar ik ben met een PLI interface met HDL en een I / O functie, die de productie in sys.cpp controles.i co mplie / link dit cpp bestanden in een. dus en dan is dit te verstrekken aan de simulator in Run Time (gebruik modelsim }.???zij niet doen om een aantal undefined symbolen tijdens complie tijd en dus resulteert in fout tijdens het laden van het ontwerpSuggesties???

Groeten
NIX

Alle documenten van de hulp van de simulatoren die ondersteuning bieden voor co-simulatie hebben de informatie die je nodig hebt, bijvoorbeeld over de interface .......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back