B
billchen
Guest
Ik ben het ontwerpen van een utr-laag ruststroom CMOS LDO.
Om te voldoen aan spec, de huidige bron van OP (eentraps) is slechts 0.4uA.
Wanneer belasting stroom 1mA, de parameters van de regelaar lus sre als volgt:
P1: 8Hz @ Vout van OP
P2: 2KHz @ Vout van LDO, belasting condensator is 1uF, Resr = 10m
UGF: 4kHz
Fase Marge: 22
Gebruik compensatie condensator op de Vout van LDO, kan ik een nul op ongeveer 10K, en het zal nuttig zijn wanneer de belasting stroom bovenste 10mA.
De lijn & last van voorbijgaande aard zijn beide zeer slecht, wat kan ik doen om ze te verbeteren, pls trots uw geweldig idee.
De voornaamste reden van slechte lijn en belasting van voorbijgaande aard is lang responstijd, is het goed of niet?
Als verbetering van de lus te krijgen en verhoging van de UGF, dan is de ac stabiliteit zal ontaarden.Hoe de handel af hen?
Bedankt
Als u meer informatie nodig hebt, vertel me pls.
Om te voldoen aan spec, de huidige bron van OP (eentraps) is slechts 0.4uA.
Wanneer belasting stroom 1mA, de parameters van de regelaar lus sre als volgt:
P1: 8Hz @ Vout van OP
P2: 2KHz @ Vout van LDO, belasting condensator is 1uF, Resr = 10m
UGF: 4kHz
Fase Marge: 22
Gebruik compensatie condensator op de Vout van LDO, kan ik een nul op ongeveer 10K, en het zal nuttig zijn wanneer de belasting stroom bovenste 10mA.
De lijn & last van voorbijgaande aard zijn beide zeer slecht, wat kan ik doen om ze te verbeteren, pls trots uw geweldig idee.
De voornaamste reden van slechte lijn en belasting van voorbijgaande aard is lang responstijd, is het goed of niet?
Als verbetering van de lus te krijgen en verhoging van de UGF, dan is de ac stabiliteit zal ontaarden.Hoe de handel af hen?
Bedankt
Als u meer informatie nodig hebt, vertel me pls.