Circulaire golfgeleider ... Model Bijgevoegde ... Plz Help

R

Rf engineer

Guest
lieve vriendjes,

Ik heb een eenvoudige gemodelleerd CWG dat kan opereren tussen de 48 tot 52 GHz.
De straal is 2.05mm en lengte is 18,15 mm.

Hieronder vindt u het bijgevoegde model.

Ik dacht dat ik run de havens enige oplossing en vond dat mijn E veldpatronen zijn gekanteld worden voor zowel de havens .... waarvan het rendement zeer slecht S parameters.

Laat me weten waar ik het mis heb en hoe kan ik mijn lijn modi / e veldlijnen met betrekking tot de integratie lijnen.

vriendelijke groeten

Sandhu
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

Beste vrienden

Ik heb het probleem opgelost, door te controleren "Polariseer E velden" in het menu .... excitatie van de velden zijn te krijgen alligned en het geven van goede S parameters ........

Maar nu wil ik weten, wat is de haven Imepdance waarop de HFSS ...... heeft berekend dat de S parametersIk bedoel, als de S-parameters die variëren met de frequentie en S11 ....... lijkt heel goed op een bepaalde frequentie ... wat betekent dat het is afgestemd op slechts die haven ........

Dus hoe kan ik .....??? krijgen dat impedantie analyse

BedanktToegevoegd na 14 minuten:Ik gebruik zowel HFSS 9 en 12 HFSS ....

Dus kan elk lichaam vertelt me, dat hoe kunnen we gebruik maken van de 'gepolariseerde E Field "van 9 HFSS optie in HFSS 12.

Ik kan het niet vinden in HFSS 12, en simuleren van hetzelfde model in HFSS 12 is het geven van de slechte resultaten ................

Zie het bijgevoegde model voor HFSS 12 en de haven veldverdeling figuur ...

Bedankt
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

Ik heb structuur gesimuleerd ur

resultaten worden gevoegd

De kecbackbencher Het resultaat is gelijk.Ik heb geen E heb je ideaal, de polarisatie van maakt geen verschil voor circulaire golfgeleider.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back