circuit voor de-inbedding

A

Alex_IC

Guest
Hallo!
Ik ga voor het meten van een LNA op PC boord (zonder bijpassende netwerken, en daarmee ook) op freq tot 20GHz.
Kan iemand mij een route (in advertenties of cadans, enz.) voor het berekenen van de feitelijke inrichting van S-parameters met S-par-bestanden van gemeten apparaat en TRL cal standarts op de PC boards?

Bedankt voor het antwoord!

Misschien zal dit helpen om te begrijpen wat ik wil.Hier is een circuit voor de-inbedding van een inductor parameters in Ansoft Nexxim.Ik
wil graag een soortgelijke route voor TRL of Solt 2-PORT DE-inbedding in cadans of advertenties.

Voor zover ik weet, is het niet moeilijk te doen een aanvaardbare de-inbedding, esp., Voor single-end situatie.Sinds de meting van de actieve hulpmiddelen is immuun voor fouten in vergelijking met dat van de passieve, zoals smoorspoelen.Maar als je wilt doen de de-inbedding zeer nauwkeurig, je dient de informatie van de metalen sporen op PCB's en de binding tussen de draden kussentjes op PCB's en op sterven.Dan kunt u gebruik maken van software, zoals advertenties of Microgolfoven Office te maken.

Ik wil dit doen in advertenties voor een grondige kennis van de de-inbedding proces en bij het vinden van mogelijke nauwkeurigheid met de-inbedding.Met andere woorden: ik wil doen meting vrijwel in ADS (met cal standaard) om wat expiriens.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back