S
Snee
Guest
Ik wil het circuit simulator gebruiken om mijn route lopen die de sleutel Sallen filter en ontvang het antwoord of de cutoff frequentie en de kwaliteit factor uit het circuit simulator dan het circuit simulator in staat om het resultaat te sturen naar de C-programmeertaal waar in dit C programma , ik schrijf een stuk code die in staat om een betere waarde van weerstanden en condensatoren te vinden voor de Sallen sleutel filter en de gevonden waarden zal automatisch de waarde van weerstanden en condensatoren die in het circuit simulator van Sallen sleutel filter.En ik moet het circuit simulator om te kunnen bootsen op andere temperatuur.Iedereen kan geven me ideeën als er geen software beschikbaar voor dit soort toepassingen?
Of anders is het een interface tussen het circuit simulator en de C-programmeertaal?
If ya, geef mij het circuit simulator naam en hoe kan dit worden gedaan.
Oneindig dank u voor degenen die in staat om mijn probleem op te lossen ~ ~ ~ ~ Urgent
Of anders is het een interface tussen het circuit simulator en de C-programmeertaal?
If ya, geef mij het circuit simulator naam en hoe kan dit worden gedaan.
Oneindig dank u voor degenen die in staat om mijn probleem op te lossen ~ ~ ~ ~ Urgent