Kan je alsjeblieft uitleggen hoe we de sectie / chip / component na het krijgen van de code van de debug (POST) Card te vinden. weer, wat zijn worden gecontroleerd na het vinden van de sectie? Vervolgens uit hoe de defecte component kan worden geïdentificeerd? Kan het mogelijk zijn om de BIOS, die was beschadigd schrijven, zonder enige apparatuur? Anderszins, welke apparatuur wordt gebruikt? Moge u stuurt de replay in vinodkumar.al @ vsnl.net ook?
Hallo, Ik heb een vraag. Ik heb Acer Aspire 5715Z met de MB. Kun je zien aan het plaatje wat tipe van de condensatoren en welke waarde zijn die? En wat is er mis met het bestuur? bedankt
[Quote = aksharadigital] Moge u uitleggen hoe we de sectie / chip / component na het krijgen van de code van de debug (POST) Card te vinden. weer, wat zijn worden gecontroleerd na het vinden van de sectie? Vervolgens uit hoe de defecte component kan worden geïdentificeerd? Kan het mogelijk zijn om de BIOS, die was beschadigd schrijven, zonder enige apparatuur? Anderszins, welke apparatuur wordt gebruikt? Moge u stuurt de replay in vinodkumar.al (at) vsnl.net ook? [/Quote] Ik weet niet wat je wilt, lijkt het u tot deze lijn en u wilt de 18 maanden cursus in enkele regels te leren kennen. Mijn lieve collega is er geen snelkoppeling in het leven, 18 maanden tijd betaalt 62.000 mijn cursus betalen, zul je in staat zijn om alles wat te doen met je eigen hand dat ook als je werkt dag en nacht voor het onderwerp.
[Quote = Birac] Hallo, Ik heb een vraag. Ik heb Acer Aspire 5715Z met de MB. Kun je zien aan het plaatje wat tipe van de condensatoren en welke waarde zijn die? En wat is er mis met het bestuur? bedankt WRITE detail wat PROBLEEM? Batterij wordt opgeladen of EEN MEER. WAT GLB. WAARDE U wilt weten? Mark met rode cirkel. Als je zag A PIC. VAN een groepsfoto en vragen om uw Dokter, wat mis met zijn lichaam of WAT IS ZIJN LEEFTIJD? ZONDER Vermeld eventuele MAN van foto? WBR
Hoi Allemaal: idee:: idee:: idee: ik ben dhakshin, bestudeer ik de moederbord Repair Course @ www.chipsystems.in , Chennai en India Ze zijn een Chip niveau genie. Ik denk dat negen jaar in het veld. Ze geven Direct & Online Training. Als u Online ze geven u de Zoveel Download area.you kunt deze downloaden van de handleidingen, Notities, schemetic Diagram, Referentie Sites & Etc Ik studeerde Moederbord, Laptop, LCD TFT Course & LCD-projector-Chip niveau Opleiding, Nu Iam Yearning Bijna 45.000 / - per maand Averagly. Als u wilt dat deze cursus zie je hun site. Adres: chip systemen, Oude No.107, Lake View Road, West Mambalam Chennai-33, Tamilnadu, India, Bij Post kolonie Post Office. Kantoor No.94440 34246,24743860, Md No 98410 87444 Website: www.chipsystems.in : idee:: idee:: idee:
Hallo vrienden Corona Institute of Technology, de organisatie die de laptop-service revolutie begon in India is het aanbieden van een uitgebreide laptop BGA chip niveau nascholing op hun service faciliteit. Alle meest alle vooraanstaande trainers in laptop-industrie getraind van ons. om zo een organisatie die trots creëert zijn eigen tegenstanders, verwelkomen wij u naar de Ultimas hands on ervaring ervaring in onze trainingsfaciliteit in Kerala. Wij zijn niet bewegen ons van onze stad om studenten aan te trekken, maar op houden aan eigen beleid dat de kwaliteit van de opleiding kunnen studenten die duizenden mijlen afstand te brengen. Bezoek ons op [URL = "http://laptoptraining.in"] http://LaptopTraining.in [/URL] U kunt ons bellen op 0-98471-55469 shyamlal.t.pushpan
Hi guys, Ik heb heel mooie ervaring Brokenscreen.ie & wilt delen voor je kennis. De verzameld hebben mijn laptop met gebarsten scherm en ik kreeg weer het gewoon nieuw in een zeer redelijke prijs willen. Ze bieden kwaliteit reparatie en vervanging voor alle gebroken en gebarsten laptop schermen in Ierland biedt een landelijk te verzamelen en brengservice voor de laptop Screen Repair Service en DC Jack reparaties. Hun laptop Screen Repair Services onder meer LCD-scherm LCD-scherm is *****, ontbrekende lijnen, jack reparatie en moederbord te repareren ook. Men kan informatie krijgen bij [url = http://www.brokenscreen.ie] Gebroken Laptop Scherm Reparatie Service, Ierland - Vervang Cracked Screen [/url]
Geachte Sandip meneer, ik heb een klant laptop Lenovo G550 laptop die een probleem met de voeding heeft. Ik heb gewoon heel weinig kennis over de chip-niveau repareren .. maar ik deed open alle onderdelen van de laptop en kijken na alle chips beschadigd ... in dat ene vond ik een chip, die was beetje verbroken ... zoals dus ik gesoldeerd het strak ... ( LM393 8 legged chip). Met de batterij het prima gewerkt totdat het batterij% .. Wanneer netvoeding is aangesloten, knippert (onmiddellijk los en sluit in slechts een seconde). nadat ik gesoldeerd LM393 chips strak of niet strak. Terwijl de laptop wordt ingedrukt op .. is ingeschakeld voor een tijdje als 10 tot 15 seconden .. FAN werkt voor 2 tot 4 seconden en LED licht op, totdat die tijd .. en na 10 tot 15 seconden power LED gaat ook uit. Kunt u stel me wat er is gebeurd. Of hoe de chip test (LM393) is goed of niet functioneert.? De spanning spul .... kan je me leren de methode om te controleren de macht stroming in laptop moederbord. Opmerking: Windows werkt prima cpu geheugen al ok Nepal
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.