Chinese tijger generator

P

pmunie

Guest
Ik wil vast mijn tg950 haar niet produceren stroom condensator is ok werkt produceert slechts 25ACV in plaats van 240v pls help

Ik wil vast mijn tg950 haar niet produceren stroom condensator is ok werkt produceert slechts 25ACV in plaats van 240v pls help
Wat gebeurt er, wanneer hij stoppen om de volledige spanning geven? Merkte u lagere snelheid van de motor? Heeft u een aantal elektrisch gereedschap met elektromotor?

de m / c is nieuw 1 maand oud. Ik was niet in de buurt toen dit gebeurde. iThink zijn een overbelasting. i iets te begrijpen over generatoren, dus ik nam mijn digitale meter en gecontroleerd over de condensator en de wikkelingen. Ik vond dat de groene wikkeling een weerstand van 1, maar gele en rode wikkelingen hebben weerstanden van 10 heeft. en 11 respectievelijk. wat kan het probleem zijn?

Misschien heb je de batterij opladen wikkeling te meten als dit kleine generator hebben, hebben meestal. Die wordt gebruikt om 12V accu op te laden voor de auto. Vaak is dit vermogen hebben een hogere spanning dan 15 of 18V, en de fabrikant zegt ook dat je moet gebruiken wat spanningsregelaar tussen generator en batterij. Neem contact op met de batterij licht wanneer de generator uit is, staat van as die het aansluiten van elektrische generator met benzine motor, visueel te controleren is er een aantal crac ck. :?:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back