Check mijn 16X64 led MMD:)

Daar gaan we weer ...... per ongeluk heb ik druk tweemaal submit knop .... deze msg is geplaatst op twee tijden kunnen b dat is waarom moderator del de link ... ne manieren daar gaan we weer [url = http://www.youtube.com/watch?v=VAjkX-QueZI] YouTube - 16X64 led matrix [/url]

hi guys! Ik ben klaar met een deel van mijn led MMD ...... nodig opmerkingen van jullie Groeten
Ok .. eerst de complimenten over een goede, innovatieve en in het oog springend design. Animaties ziet er goed uit. Ok .. komende critici .. Wanneer er letters worden volledig in matrix, ziet eruit als uitgerekt. De collumn lengte van enkele letter kan worden verhoogd. Met uw project in Youtube is net als met het binnen een gesloten doos. Er zijn veel meer projecten op Youtube. Als het je eigen project, kunt u plaatsen de details, schema's, of het, indien van een intentie om iets over hetzelfde aandeel. Of het heeft niets te maken met Microcontrollers of de genoemde forum gedeelte, maar Advertising.

ja het is mijn eigen project!! als toe te wijzen van de mensen willen het doen mmd ze kunnen krijgen idee met betrekking tot animaties etc. met betrekking tot col len i te nemen als een suggestie die ik zal ernaar kijken wht ik kan doen. ik weet dat hun zijn 1000 van de MMD-projecten in you tube de mijne is 1001. iedereen is welkom en PM me als hij vragen hebben betreffende programmering en schema's. BTW dit MMD is gebaseerd op de PIC18F452. IT is niets te maken met reclame

iedereen is welkom en PM me als hij vragen hebben betreffende programmering en schema's. BTW dit MMD is gebaseerd op de PIC18F452. IT is niets te maken met reclame
Prive delen is niet toegestaan in dit forum. Het zou beter zijn als u delen iets in het publiek zelf.

ik weet dat hun zijn 1000 van de MMD-projecten in you tube de mijne is 1001. IT is niets te maken met reclame
Als de jouwe i 1001, uw en andere project hebben niets bijzonders. En ja .. we dont enetertain prive-delen hier. Als je niet delen alle details van uw project, zijn natuurlijk een advertentie en daarmee uw meest is nu verplaatst ... [COLOR = "red"] [SIZE = "4"] Neem dit als een pre-waarschuwing. Volgende keer zie ik een dergelijke berichten over je "producten", in de reguliere forum zonder details of gerelateerde bestanden, wordt u gewaarschuwd / verbannen. [/SIZE] [/color]

ik heb mijn deleated alle berichten ..................... en als je niet prive te delen enetertain vervolgens op Voltooien deze optie.

in dont weet waarom swepermoderator het nemen van het zo persoonlijk ......

in dont weet waarom swepermoderator het nemen van het zo persoonlijk ......
Niet alleen de SM, maar velen van ons zouden bevinden ons beledigd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back