changing frequency ranges

Y

y

Guest
Hallo,

Ik wil "zijn" het frequentiebereik 50Hz-3kHz (spraak) en "beweging" aan het frequentiebereik (bijvoorbeeld) 10kHz-13kHz.

Daarna wil ik het signaal om terug te keren naar de oorspronkelijke frequentie bereik.

Hoe noem je dergelijke schakelingen, en heeft iemand een link naar een site met deze circuits (ik
ben op zoek naar een vrij eenvoudige schakeling, maar elk model zou doen).

Bedankt.

Het circuit dat beweegt signaal frequentie is calling "converter".Het bestaat uit generator en mixer.In uw geval moet u 10 kHz generator.

In de regel schakelingen die u beschreven gebruikt voor spraak-versluiering.U kunt eenvoudige schakelingen door te zoeken op "stem Scrambler" in google.

Bijvoorbeeld:
http://gbppr.dyndns.org/PROJ/mil/scram/

U hoeft alleen maar om de frequentie van de generator tot 10 kHz.

Dit circuit is eenvoudig, maar u zult er veel meer producten in uitgangssignaal.Er zal een zwakke oorspronkelijke signaal geconverteerd signaal 10-13 kHz en ondersteboven omgezet signaal 7-10 kHz.U moet toevoegen filter 10-13 kHz tot schoon spectrum in de output.

maplin in het Verenigd Koninkrijk te verkopen een dergelijk apparaat

zij zal het geluid tot en met maximaal een factor 10

Het is een smd chip

ziek probeert u het aantal en voeg bij de post

Voor dit soort aanvraag, kan ik denken aan een PLL op basis waarvan de frequentie vermenigvuldiger doseertoestel circuit is op haar beurt gecontroleerd door de input frequentie range.That is voor de input
frequenties die direct kunnen worden vermenigvuldigd door hogere factor om de boodschap aan die reeks, kunnen we gebruik maken van een zwarte doos die vergelijkbaar zijn met VCO maar afhankelijk van input freq uitgang telling moet worden veranderd.

Zal deze creatieve aanpak houden?

GD

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back