certificeringsexamens ..?

S

santom

Guest
Ik heb een algemene vraag als volgt:

Zoals we hebben SCJP,. NET, Oracle certificatie examens voor computer professionals, zijn er certificatie-examens voor het ontwerp maatjes / elctronics professionals zoals ons?

Waarom ik vraag dit is voor de volgende twee belangrijke redenen:

(i) Jongens die zeer lage kwalificaties academicwise en heeft goede talent en ervaring, zijn niet in staat tot het aangaan van Grote organisaties alleen omdat deze reden

(ii) Het is een zeer goed teken voor ons als we naar een intereview / ook tijdens het verzenden van onze cv's aan organisaties die een hogere prioriteit hebben.Als je mensen weten anythg over dit, zou ik echt graag ABT it.Thanks van tevoren wetenSante
Santom

ER ZIJN HARDAWRE EN NETWORKING cursussen zoals CCNA, CCNP, MCSE ETC ETC .................. voor mensen die hav laag academische percentage ......... U HAV OP EERSTE MET STRT CCNA ........... den bewegen op de ladder

Er zijn regering onderzoeken als zijnde een gecharterd ingenieur (US = professioneel ingenieur)

Hoi,

Hartelijk dank voor de waardevolle en geldige reply.If u dont mind, kan je meer vertellen of een website die links met betrekking tot dat ...
Hoop ik zou blij zijn als ik de response.Thanks krijgen vooraf

Sante
santom

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back