CDMA project op FPGA

zoals vermeld in de geüploade bestanden de integratie deel wordt gehouden op Fysieke Bits ie (-1, 1) & na, er
is een besluit eenheid die vergelijkt het resultaat referentiewaarde; de beslissing of het
is 1 of 0 gebruikersgegevens bits
Is dat wat u betekenen?

Hany Hamed

Salam han00oo,

Ik wilde weten wat informatie

heb je uitgevoerd zowel vooruit en achteruit kanaal of een enkel kanaal alleen?

Hebt u geïmplementeerd een meervoudige gebruiker of u gewoon kamermeisje als een gebruiker?

Hoeveel Spartan 3 Kits heeft het u te doen?

groeten,

hoi
zoals weergegeven in figuur in het begin van berichten kunt u zien dat de gegevens afkomstig uit 3 verschillende bronnen
en gebundeld in de zender eenheid vervolgens doorgegeven aan de ontvanger via Real kanaal (niet gemodelleerd in FPGA) dus rekening 2 Spartan-3 Kits.

Salam,

Hany Hamed

Om de vermenigvuldiging beginselen van CDMA te houden waar, bipolaire codering wordt gebruikt in combinatie met de veronderstelde fysieke waarden van 1 en -1.met bipolaire codering, logische "1" bits worden vertegenwoordigd door positieve " 1" lichamelijke signalen, en logische "0" bit wordt vertegenwoordigd door negatieve "-1" lichamelijke signalen, en dit geldt ook voor integratie deel.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Ik begrijp dat CDMA beginsel vereist analoge integratie op de receiver einde.Hoe heeft u het uitvoeren van de integratie-operatie in FPGA?

M

Beste hanOOoo, zou u kunnen vertellen hoe je uitgevoerd toevoegingen in FPGA?

Zoals ik eerder al noemde de belangrijkste gedachte van dit project is om de regelmatige Analoge uitbreiding met een digitale,
en dus de techniek die ik
heb gebruikt is enigszins verschillend van andere soorten CDMA vooral in de uitbreiding
en integratie
en hier
is hoe het werkt.eerste zetten de binaire signaal aan fysische signaal, voeg de fysieke signalen-bitwise-het resultaat zou een multilevel digitale signaal (aantal niveaus = aantal signalen 1)-of-voor simpilicity kunnen we beschouwen het als een gewone decimale sequance
De volgende stap is het coderen, i gecodeerd het resultaat multilevel-signaal naar een normale digitale signaal (0.1)
natuurlijk het gecodeerde signaal heeft een groter BW maar het kan worden gebruikt in plaats van de normale analoge toevoegingen uitgevoerd in digitale Design.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

hoi,
hw did u model kanaal model.
Is het Ricean of Raleigh .......
Ik zag geen packet of frame detectie.
Noch een Equalizer, noch een Synchornisation circuits zoals
grof synchronisatie (of symbool grens detectie),
grof frequentie gecompenseerd detectie,
fijne tijd en frequentie synchronisatie,
er is geen kanaal schatting ook.

dag,
Gopi.