CD vastzitten

D

devojka

Guest
CD vast in de cd-speler in mijn Dodge Caravan voertuig.How to get it out?
Dank u allen.

Ik ben niet vertrouwd met dat model, maar veel cd-spelers hebben een "gedwongen eject gat" in het voorpaneel.Schakel de stroom uit en wacht tot de schijf om te stoppen met draaien.Vervolgens wordt een stijve staaf zoals een grote paperclip in het gaatje en duw in om handmatig uitwerpen van de schijf.

echo47, ik was op zoek en kon geen enkel gaatje, ik denk dat er geen gat in dit model of ik zocht op de verkeerde plaats.

Dank u wel, we tenminste geprobeerd.

Hoi,

Probeer om het te openen en te krijgen uit het chassis, en check-out

maar hoe te openen?pls kan u begeleiden me een beetje over, dankzij

do u have user manual?? zo niet krijgen frm hun site .....
het algemeen het komt met een gat ....... proberen om het gaatje te vinden ..... gebruik van een pin en spelen ... cd zal komen

De gedwongen EJECT gat is alleen in het cd-station met PC.In de auto cd-station is er geen mogelijkheid van gedwongen EJECT.Je moet de cd-station mechanisch open en nemen de CD en kijken waarom het was blijven hangen.De enige manier.

gemakkelijkste manier ...Get Ur auto naar monteur ...of auto accessoires winkel om hen te vragen om vast te stellen voor u..

handiger ..

sp

Jongens, bedankt voor het proberen om me te helpen.Ik dacht misschien is er een gat, maar omdat ik een meisje kon ik niet vinden.Ik denk dat ik ben geplakt met tis probleem, tenzij ik wat geld wilt uitgeven.Yay Ik dacht dat er een eenvoudiger manier.

Dank u allen.

Hey thats niet waar, zelfs als je een meisje bent, kunt u het doen, mey te proberen om foto uw auto cd-speler en hier post-it, I; ll helpen.(je weet wel mijn vriendin is een meisje, en ze hebben enkele technische vaardigheden als ik)

devojka wrote:

Jongens, bedankt voor het proberen om me te helpen.
Ik dacht misschien is er een gat, maar omdat ik een meisje kon ik niet vinden.
Ik denk dat ik ben geplakt met tis probleem, tenzij ik wat geld wilt uitgeven.
Yay Ik dacht dat er een eenvoudiger manier.Dank u allen.

U hebt gelijk dat meisjes kunnen en moeten in staat zijn om het te doen, maar ik moet iets bekennen, ik ben een Elektrotechniek student en nog steeds kan het niet!Sorry dat ik ben beschaamd .. en hoewel ik Pennyless ik nog zal gaan naar een monteur zodra ik heb gevonden geld.De nog erger is een feit dat ik geen vriendje om dit te doen voor mij of zelfs betalen voor het te doen ... hehehe.

als uw apparaat is afneembaar je kan het los en dan denk ik dat u misschien in staat zijn om haar dekking te openen door de schroeven te ontmantelen dan zul je in staat zijn om de CD te bereiken en het is de tijd om u naar een manier om het handmatig uitwerpen maar voorzichtig te vinden & als je niet kunt dan proberen om een monteur te vinden, veel geluk ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back