CD Kopieerbeveiliging hulp

P

Picstudent

Guest
Hai ik wil kopiëren mijn distributie-cd's te beschermen. Mijn CD mag niet kopieerbaar met Nero of een similer Disc Copy tool. Ik ben niet op zoek naar een 1000 $ dollar commerciële oplossing gebruikt in de spel-CD. Ik heb een aantal lokaal burn-cd's (niet geperforeerd) die niet kunnen worden gekopieerd. Ze zal niet worden gekopieerd in een brandend software.Some bestanden kunnen worden gekopieerd met behulp van copy commando en een aantal otheres wont. (Ze zullen een soort van CRC-fout of iets weer te geven wanneer we proberen om te kopiëren) Ik ben niet proberen om mijn cd te beschermen tegen een ervaren Programer of hackers wat dat betreft (ik weet het bijna onmogelijk is). Maar ik wil eenvoudige toevallige personen die gewoon gebruik maken van Nero of kopiëren om het te doen voorkomen. Als ze tegenkomen weerstand zullen ze zeker stoppen. (Minimum wens: D) Suggessions kunt u picstudent

Olltho heb je een prive-bericht ik niet tink het is heel posible? Of hangt het af van wat u wilt beveiligen?

[Quote = III] Olltho heb je een prive-bericht ik niet tink het is heel posible? Of hangt het af van wat u wilt beveiligen? [/Quote] Zie, ik ben niet op zoek naar een high-end oplossing zoals http://www.star-force.com/ En dat is erg duur en behandelt 1000 exemplaren. Zoals ik al zei ik al heb gezien de lokale cd, s met zulke kleine een truc. Het doel Ik ben van plan is alleen te vergelijken met een hond onderhouden als een deterent voor theifes. Geen enkele hond zal dienen een vesting om een ​​professionele moordenaar, maar kleine dieven weg zal blijven van een hond. Sommige codes zijn in de oprichting van de belangrijkste uitvoerbare in de cd itself.I weet het niet zeker

Hoi, Ik weet wat je wilt maar het probleem is kun je dit niet te maken met een normale kopie programma dat u speciale software nodig voor deze en een gewone CDR!. Ik weet niet of deze software is die er maar zijn mogelijk (actief in dit domein en het bezit van octrooien op mijn naam op dit gebied :).

Een cd of dvd kan worden gekopieerd .. Misschien moet u overwegen USB / seriële / parallelle dongle .. Met vriendelijke groet, IanP

@ PaulHolland Je hebt gelijk! Maar na jaren van studie Ik heb een paar technieken die ook laten we een een NORMAAL CDR en normale CD Burning software te gebruiken. Alhoewel, de beste bescherming heb ik tot datum vereist speciale cd's :) Ik zou zeker graag in contact met u houden over dit belang van ons :) @ IanP Right On! Een cd of dvd kunnen worden gekopieerd. Maar dan maakt het niet uit of de resulterende CD / DVD bruikbaar is of niet ;) Heb je het?

Geïnteresseerd zullen zijn te zien en te (hand schudden) een ontmoeting met de eerste persoon die Blueray schijven (gescheurd) :) kopiëren ... En voor CD en DVD kunnen ze veilig zijn, CD is een groter probleem, omdat er een grote installed base van de spelers en we kunnen alleen maar de standaard te wijzigen op een manier die de normale spelers goed te werken en kopiëren spelers niet om daar te doen werken. Paul.

[Quote = vsmGuy] Kan de OP zeggen wat kwam uit van dit alles [/quote]: cry: nog steeds wachten op een oplossing die ik kan impliment of zelf doen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back