cassettespeler.

D

david90

Guest
is het signaal uit de hoofdsteun een soundwave of is er nog een fase waar het wordt omgezet in geluid?

Waarom is het nodig om een signaal preamp eerste voordat het vermogen versterker?

"is het signaal uit de hoofdsteun een soundwave of is er nog een fase waar het wordt omgezet in geluid?"

Ik denk denk dat het komt uit dezelfde output als de luidsprekers, maar het is verzwakt.

Ook sommige apparaten gebruik maken van de chip BA3612AKV voor dit doel.

Bekijk de fiche op:
http://www.rohm.com/products/databook/audio/pdf/ba3612akv.pdf
(of zie bijlage.)"Waarom is het noodzakelijk om preamp een eerste signaal voordat het wordt eindversterker?"

De preamp routes het gekozen signaal naar de eindversterker.fase, die dan verhoogt dit in het hoorbare bereik en stuurt deze via draad, aan de sprekers.

Hoe kan dit?(Hoor ik u vragen.)

Nou, zie al die knoppen op de voorkant van de radio, toch?Dit zijn eigenlijk onderdeel van de voorversterker sectie.Wanneer u op de FM-knop, de circuits in de preamp leidt het signaal van de tuner, via de voorversterker, de eindversterker.Ook voor de CD-speler en de cassette.De preamp stadium ook al de toon controles (bas, hoge tonen, enz.), geluid verwerking (balans, vervagen en dergelijke), en andere signaalverwerking circuits.Bijvoorbeeld, sommige voertuigen, zoals Chrysler, een drie-, vijf-of zeven-band equalizer ingebouwd in het hoofd eenheid.In dit geval, de equalizer is eigenlijk een uitgebreide toonregeling.Het signaal wordt gevoed via de equalizer in een loop, het verlaten van de voorversterker en de terugkeer naar het signaal met de veranderde per uw aanpassingen.De preamp Vervolgens stuurt de veranderde signaal naar de versterker.Alle andere controles meestal opereren in een soortgelijke "loop"-scenario.

Als u een stuurwiel gemonteerde controles, deze zijn ook meestal via de preamp sectie.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Een snelle zoekfunctie van Google vond dit korte beschrijving:
http://www.bcae1.com/tapehead.htm

Groot-info.Ik wil diy een bedieningsinrichting voor mijn voorraad radio dat komt niet met een.

Enig idee over hoe h (at) lg in de preamp stadium om het volume?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back