cascadestelsels 2 way Wilkinson macht doseertoestel simulaties

T

tender_006

Guest
Hoi,

Ik ben het ontwerpen van 3-fase micrpstrip Wilkinson macht doseertoestel 2-6 GHz met gebruikmaking quater golfvorm techniek.Ik berekende de impedences uit POzar boek.Nu wil ik om de impedences in strip lengtes.dus voor strippen lengte caluculations of ik moet gebruiken dezelfde frequentie voor de verschillende fasen?
Is er een ontwerp-papier voor multi stadium Wilkinson macht divider?

Ik weet niet van een goed ontwerp papier uit de bovenkant van mijn hoofd, maar de frequecy van elke resonator zal dezelfde zijn.Die frequentie wordt 4GHz.De cascadestelsels design geeft je bredere band breedte.Het is vergelijkbaar met filter design.

Het probleem dat u loopt in dit ontwerp is de resistieve belasting.Zelfs als je een kleine weerstand zal hebben shunt caps te wijten aan het SMT kussentjes en serie-inductantie van de weerstand.Dit zal invloed hebben op de haven isolement, moet je nauwkeurige karakterisering van deze met het oog op het ontwerp voor een optimale isolatie.Ook moet u de MS lijnen Tee off van de ingang, dan voeg samen op het isolement weerstanden, betekent dit bochten en koppelingen die een functie van het laminaat.Er zijn veel tradeoffs gaande van ideale simulatie te ontwerpen.

Succes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back