E
enrico
Guest
Hallo allemaal, Elke keer als ik probeer het ruisgetal plot van een cascade met behulp van standaard s-parameters files met versterkers en filters in tussen krijg ik een waarschuwing in de magnetron kantoor (of vergelijkbaar zoals Genesys) te zeggen dat bijvoorbeeld de filters niet bevat ruis parameters, dus daarom het toestel zal worden behandeld als geruisloos. Omdat de filters zijn passieve apparaten, zodat het ruisgetal is het hun eigen insertion loss ik niet kan begrijpen hoe dit probleem contour. Stel dat ik heb een cascade van twee amplfiers met hun volledige en respectievelijke s-parameters bestanden met gegevens over geluidsemissie en een filter ertussen. Het filter is ook gemodelleerd met behulp van hun respectieve s-parameter bestand, maar geen data bevat. Sinds de het ruisgetal van de filter wordt opgedragen door zijn eigen insertion loss, hoe dit probleem kan worden opgelost? (In geval wil ik de ruisgetal van de gehele keten met inbegrip van het filter plot). Het moet een manier hoe het te vertellen aan de simulator, in bijvoorbeeld magnetron functie sinds de S21 (of S12) plot vertegenwoordigt haar eigen ruisgetal worden. Alle ideeën zijn van harte welkom!