CAN - USB-interface hardware en software die nodig is te helpen

P

pict

Guest
Hallo allemaal, Im bezig met een project waarbij ik een module te ontwikkelen die: 1.> Krijgt CAN-bericht frames als input. 2.> Is gekoppeld aan PC op een USB-poort. Een toepassing op de PC krijgt deze gegevens via de USB poort en voert accordingly.This programma moet iets dergelijks HyperTerminal in geval van een seriële communicatie. Kunt u mij vertellen hoe ik op het punt te gaan met de hardware en de firmware? Please help me met de USB-interface. Bedankt en wat PICT

hi kunt u gebruik maken van twee microcontrollers voor een dergelijk project om de overhead te verminderen op de CPU veroorzaakt door twee "zware" stacks zoals USB en CAN. gebruik PIC18F4550 voor USB-interface, ook kunt u microchip USB 2.4 te gebruiken kader van Microchip website, na de installatie zul je project te vinden voor de PIC18F4550 onder de naam USB CDC, zal dit uw PIC18F4550 werk als virtuele COM-poort, terwijl u gebruik maakt van een echte USB-poort. kunt u de communicatie tussen de CAN-controller en de PIC18F4550 verantwoordelijke van de USB of parallelle datalijnen, SPI of I2C. good luck:)

Kan u helpen met de hardware maar de software is zeker niet voor beginners. Het is niet de slimste manier om twee MCU's te gebruiken als er meerdere micro's die er zijn dat het werk gemakkelijk doen op een apparaat. Er zou de LPC2300-serie, de LPC2400-serie, de Str9 serie, de STM32 connectiviteit lijn, de SAM7x om er maar een paar te noemen zijn. Het hebben allemaal USB en CAN. Als voor de software stacks, ze kosten echt geld en dat is voor een goede reden. Bob, een paar links die nuttig kan zijn http://www.lpc2000.com http://www.mcu-related.com

hey kunnen jullie alstublieft stel me een controller van NEC.The ding is dat ik de controller en de andere ondersteunende hardware allemaal van NEC alleen. Bedankt en wat PICT

Waarom NEC? Het is een soort obscure in de hobby-markt.

Het duurde minder dan 30 seconden te vinden dat de V850ES familie iets wat je bent waarschijnlijk geïnteresseerd is. Gewoon voor het geval u niet vertrouwd bent met zoekmachines, www.google.com is een goede start, gebruik dan microcontroller, USB, CAN en NEC een zoekactie items en SURPRISE!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back