CAN-bus - verzoek om middelen

A

AckThupt

Guest
Iedereen die hier gebruik van? Elke goede sites? Caveots? Alle info zou apreciated. AT

Hallo AckThupt U kunt deze forum, of het web te zoeken. Het is een zeer populair argument. Als uitgangspunt wil je misschien de CAN in Automation site http://www.can-cia.de/ te controleren. U kunt vrijwel alles wat je nodig hebt. Ik heb bijgevoegd hieronder een korte intro naar CAN, de specificaties van Bosch, een lijst van de microcontroller en de stand alone CAN-controller. Veel plezier .... Geupload bestand: [url = ". / Uploads / CanBus.doc.zip"] CanBus.doc.zip [/url]

Op 2002-02-26 05:01, AckThupt schreef: Iedereen die hier gebruiken? Elke goede sites? Caveots? Siemens ST10 C167CR/Thomson CPU's zijn goed voor het CAN-bus, mooie all-round embedded 16-bitters met interne flitser en een goede CAN controller. Motorola 56F8xx-serie hebben interne CANS en zijn vrij goed, hoewel de C167CR is het makkelijkst te ontwikkelen met PLS tools, is er zowel langzamer S / W versie van hun gereedschap, en nog veel meer geavanceerde, uitstekende h / w + s / w versie, maar het kost, maar veel minder voor studenten. Keil debugger is ook eerlijk voor de Can ontwikkeling, maar komt niet overeen met PLS. Microchip heeft 2510 CAN-chip voor zuivere intercommunales en anderen die SPI bus te gebruiken, mooie ok. Philips heeft ook can-controllers, en vele anderen. CAN heeft gewerkt als een betere manier om seriële communicatie, betrouwbaarder en vrij gemakkelijk te gebruiken, slaan uart/rs485 althans in automotive toepassingen uit te voeren. Ondersteunt tal van knooppunten.

Gelieve bezoek aan ww *** w.ke ** il.com, ze hebben goede site en voorbeelden van code

Ik probeerde de Philips SJA1000 een keer en het werkte vrij goed. Ik heb ook een aantal tools gebruikt van KVASER, hun site heeft een aantal nuttige informatie downloads.

Hoi, couldnt download ik de CAN_BUS. ZIP-bestand kunt u opnieuw uploaden?

iemand ooit gebruik van CAN-database-bestanden (. DBC) te sorteren door middel van CAN-bus codes?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back