can any one help me met TMS320C6000 planken voor DSP

M

maged

Guest
Hi .......Kan een me helpen met enige informatie over th TMS320C6000 ...DSP en het gebruik van deze Microcontroller ......Ik wil om te leren zo veel kan ik over deze raad .....Ik zal het gebruiken voor mijn Senior Design Project .........

hi ...
Als u wilt werken met de DSP ... u kan kopen de DSK ..... en u kunt de ralph chassiang boek ..... TMS320c6711 dsp behulp C. .... dit is een heel goed boek .. . Meer over dit onderwerp vindt u in deze raad in de vorige topics.Er is veel informatie hier ....
dag

Waar zou ik Chassing's boek over DSK te downloaden ....
bedankt

Get gebruik te maken sommige zoekresultaten eerste. I posted niet lang geleden al deze info!

Hoi,

DSP-toepassingen met C en de TMS320C6x DSK

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=35127&highlight=dsp tms320c6x

Salam,
Sphinx

kunt u de de TI-website, kunt u ook gebruik maken van de simulator voor de start

Kies eerst een processor zoals 62XX
Dan zoeken naar de gewenste info over ti.com

Ten tweede probeert u Code Composer Studio Want dit is het pakket dat wordt gebruikt voor de programmering van Texas Processors.

Ten derde jezelf vertrouwd met de details van de C taal en instructies van DSP Processor

Groeten

Robin

hi, de DSK boord echt kosten UA veel, beter doen sommige programma's in sommige simulatie modus, krijgt ook een idee van Rulph Chassaing boek, ik heb geupload het boek met voorbeelden hieronder please take down.

Controleer het bericht dateert!Maged waarschijnlijk voltooid zijn project en afgestudeerd jaar geleden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back