camera assen controller

S

sagar474

Guest
Ik moet een twee assen camera controller te maken. Ik ben geen mechanische student, maar ik heb een beetje ervaring met de middelbare school natuurkunde. dosis van deze concepten te helpen in het ontwerp. en hoe kan ik beginnen met dit.

Het hangt sterk af van de grootte van de camera. Ben je denken in termen van een kleine webcam of een zware professionele video camera? In het algemeen, gebruik maken van twee stappenmotoren met reductie versnellingen indien nodig. Steppers hebben het voordeel van een verblijf opgesloten in positie, als je gebruik maakt normale motoren zou je ook een remsysteem, zodat ze niet uit zichzelf roll onder de camera gewicht. Brian.

Ik gebruik gewoon een webcam, of zelfs een kleinere. Ik heb het ontwerp tektoniek om dat te doen. vind ik een handleiding voor dergelijke tektoniek.

Leuke diy twee-assige servo gestuurde webcam en instructies. [Url = http://hacknmod.com/hack/real-time-diy-pan-tilt-camera-with-arduino-wii-nunchuck/] Arduino & Nunchuck te creëren Real Time DIY Pan & Tilt Camera | Hack N Mod [ / url] KAK

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back