Caller ID met behulp van AVR MCU

B

benag6

Guest
Hoi,

Ik was bezig met een kleine mini caller id project met behulp van AVR2313 MCU Cm8870.Het probleem is de telefoon nos., Worden getoond, zijn niet in de juiste volgorde en ook slechts 4 nummers weergeeft.

Mijn veronderstelling over het probleem is onderbreken probleem.Maar Hoe meer de vertraging voor elke onderbreken tussen de nummers.

hi benag6,
Ik ben ook bereid om een soortgelijk project te doen, kunt u geef me de broncodes voor 2313.

Als u de volledige code in C of Assemblee hebben dan wanneer is niet moeilijk om tijd te vertragen overal waar je denkt dat je het nodig hebt toe te voegen.
Als u alleen de hexadecimale code dan het enige dat je kunt doen is proberen demontage van de code en dan proberen om het te wijzigen ..

Caller ID met behulp van AVR MCU,

Zijn gemakkelijk te doen dit project met behulp van DTMF detectie.U krijgt nummerweergave DTMF-signalen op het eerste gesprek zelf.

Zoals ik heb gedaan dit project met andere controller.

Hi Mitesh,

Kunt u mij het volledige project details.

Bedankt

Hier is mijn montage coderen voor avr callerid.

Circuit is heel simpel.

1.) Sluit Steering output pin van cm8870 aan een I / O pin of int0 pin van 2313 voor het onderbreken van de opeenvolgende inkomende oproep nummers.
2.) 4 bits Decoded toon output van cm8870 wordt genomen als de geregistreerde nummers voor elke onderbreken.
Dus elk nummer is geregistreerd door individuele intrpt.

De codering omvat ook LCD.Probeer het LCD-pins aansluiting ook identificeren.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back