call for papers

Y

ykishore

Guest
Hai vrienden!Wij zijn van plan om een e-magazine voor het einde van deze maand en kan worden wereldwijd door de volgende maand.Dus, als iemand geïnteresseerd is in het schrijven van artikelen dan kan hij / zij stuurt ze samen met een samenvatting en verklaring van het auteursrecht die aangeeft dat het artikel niet is gekopieerd van een waar moet worden verzonden naar het volgende id:
kishore_yalamanchi (at) yahoo.co.in

ykishore schreef:

Hai vrienden!
Wij zijn van plan om een e-magazine voor het einde van deze maand en kan worden wereldwijd door de volgende maand.
Dus, als iemand geïnteresseerd is in het schrijven van artikelen dan kan hij / zij stuurt ze samen met een samenvatting en verklaring van het auteursrecht die aangeeft dat het artikel niet is gekopieerd van een waar moet worden verzonden naar het volgende id:

Hai!
De focus van het magazine zal voornamelijk op gebieden met betrekking tot elektronica, computers, wetenschappen (onder meer de biotechnologie, Biologie, Natuurkunde, Wiskunde) en de nieuwste technologieën.Dus als je geïnteresseerd bent in het schrijven van artikelen die betrekking hebben op gebieden die niet zijn genoemd hierboven plz mail ons zodat we kunnen proberen uit te breiden dienovereenkomstig.

Ik zou willen dat u allen bijdragen tot het succes.

Dank u voor belangstelling.Toegevoegd na 5 minuten:Enkele van de geplande onderwerpen zijn:

Data Mining
Nanotechnologie-The Next Big idee
Gegevens Collision
Moderne computers Technologies
Toekomstige trends in Microelectronics
Uitdagingen in Microelectronics
DNA computing
3G-netwerken
Snaartheorie
Fuzzy Logic
Mobiele communicatie
MEMS en NEMS
enz. ..

In uw oproep voor artikels die u hebt genoemd bijna elk gebied van wetenschap en technologie, en ik denk niet dat je hebt alle ruimte.

Uw bedoelingen misschien echt wat het opzetten van een e-magazine, maar hoe de mensen van dit forum weet dat u of someelse zal niet publiceren ons werk onder een andere naam.In principe heeft u noch ons een website noch enigerlei wijze door middel waarvan we kunnen beoordelen uw legitimiteit.

Mijn advies aan alle aspirant-schrijvers in dit forum is dat als je te popelen om iets te publiceren makesure zijn gepubliceerd in een tijdschrift.Ook makesure uw artikel niet in verkeerde handen vallen, waar ze voedsel voor de mensen die deelnemen aan plagriaism.

Niet verkeerd om ykishore.

Ik denk dat het een whoreplied (jakhals) denkt dat we aan deze artikelen en publiceert ze in enkele goede tijdschrift of zo.Bovendien is met betrekking tot de terreinen die ik hierboven heb genoemd waarop u commentaar dat ik heb opgesomd alle gebieden, die ik zojuist heb genoemd de plaatsen die ik heb ontvangen artikelen uit de studenten van onze school en van mijn vrienden tot nu.Bovendien We verwachten niet dat de kijkers van het formulier in te schrijven groot - grote artikelen en geven ons.Ik heb gewezen op de gebieden boven net voor een overzicht van de plaatsen die ik heb ontvangen artikelen tot nu toe en ik
ben niet vragen u ppl te schrijven op deze gebieden en geeft mij.Wat hebben we naar verwachting in detachering de oproep hier is gewoon dat de kijkers die geïnteresseerd r zal schrijven atleast eenvoudige tekst.Bovendien is de reden achter deze posting hier is voor een eenvoudige reden dat het voor de eerste editie die willen starten kort na de voltooiing van het ontwerp van onze web-site, als het blijkt te zijn een succes, dan is onze school zal starten op de werkelijke internet (van onze intranet).We doen dit ten eerste het ontwikkelen van programma's vanaf de zijkant van Elektronica hobby centrum van ons college als onderdeel van haar programma voor de ontwikkeling met het oog op atract naar de hobby centrum, maar er is niets vile over.Dus als er voorwerpen die hebben het vermogen om in bekende bladen als elsevair tijdschriften of ja, zelfs ik niet verwacht te worden gegeven voor onze e-magazine.Ik heb net een uitnodiging voor beginners die gewoon willen dat hun naam wordt gepubliceerd in het web door middel van kleine voorwerpen.Zo zijn er niets boven jakhals trucs hier.Tenslotte zou ik nodigen alleen degenen die willen schrijven heel eenvoudig artikelen en nogmaals ik herhalen dat de gebieden die ik noemde zijn slechts degenen die ik heb ontvangen artikelen uit de studenten van onze school en mijn vrienden.Gewoon aan te trekken via ppl artikelen geschreven door studenten van buitenlandse hogescholen en universiteiten, Ik maakte een atempt voor de uitnodiging.

Ik geïnteresseerd zouden kunnen zijn ..Maar vertel me welke hogeschool is plaaning om dit tijdschrift

ykishore, Ik denk dat ik waarschijnlijk een paar zenuwen geraakt met mijn antwoord.Mensen hebben gedaan dit soort dingen in het verleden en ik heb mijn antwoord voor de beginners die er zijn.Nu u vermelden dat het alleen maar artikelen die je nodig hebt ik denk niet dat er enige schade.Maar ten minste de naam van de hogeschool of universiteit die dit gaat voor.Alle auteurs hebben het recht te weten welke magazine hun artikelen gaan voor publicatie.

That's ok

Informatie over onze school:

Universiteit: DA-IICT (Dhirubhai ambhani Instituut voor Informatie-en communicatietechnologie)

University's web: www.da-iict.org

Stad: Gandhinagar

Staat: Gujarat

Land: India

Dit is een universiteit opgericht door Dhirubhai ambhani - oprichter van vertrouwen groep van industrieën.

Informatie over het magazine: Wij hebben een hobby centrum genaamd "EHC (Elektronica hobby midden) in onze school. Wij willen een tijdschrift met een eenvoudige tekst geschreven door de studenten niet alleen van onze school, maar ook van andere universiteiten uit India en het buitenland. Dus, ik besefte dat webforums zijn de beste manier om te communiceren met ppl over de hele wereld. Dat
is de reden dat ik het bericht gepost hier maar niet te kiezen voor fraude. Het
is terecht dat alle uitgevers hebben het recht te weten over het magazine .

Belangrijkste doel: Momenteel is onze belangrijkste doelstelling is dat het starten van het tijdschrift en maken er een groots succes.Dus, als onze eerste editie wordt een groot succes, dan zullen we een gelegenheid om ons, agazine op het web via onze school.Dat is de reden waarom ik
ben geïnteresseerd in de uitnodigende artikelen van over de hele wereld.Bovendien zijn we van plan om krediet de schrijvers door middel van een certificaat is afgegeven door ons college, maar het duurt een beetje tijd, want al deze dingen kunnen worden gedaan als de eerste editie een succes en wij vangen de aandacht van onze directeur.

Wij zijn van plan om het magazine ten minste tien dagen vóór onze tech-fest die zal worden gehouden van 25 februari - 27 februariplz voel je vrij om te vragen alle andere vragen die u hebt over het tijdschrift en andere twijfels over.

Thanx.

Ik zou willen dat u bij aan het succes van ons magazine.

Degene die kennis heeft gesteld dat hij zou kunnen geïnteresseerd zijn in het schrijven van artikelen op onze e-magaziine heeft geen stap nog niet.Plz maken als u wilt deelnemen.Als ur i belanghebbende schriftelijk het artikel echt dan eerst plz mail uw naam, functie, Institute naar het volgende e-mail id:

Thak je.

Dit is mijn welkom om u allen te dragen tot de ontwikkeling van onze e-magazine

Nou Magazine is een echt cool idee ... maar herinner u nodig om deze artikelen per maand ..... hoop dat u zo veel artikelen te publiceren

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back