Calibre RCX waarschuwingen: HCELL p18_ckt_rf niet gevonden of niet toegestaan

Y

yhq0413

Guest
Hi all NU Ik gebruik kaliber extractie van de RC met calibreview, omdat RVO model extractie type is Gate-niveau gebruik ik een XCell-bestand. Lay-out bron p18_ckt_rf p18_ckt_rf n18_ckt_rf n18_ckt_rf, maar er zijn een aantal waarschuwingen: HCELL p18_ckt_rf niet gevonden of niet toegestaan ​​HCELL n18_ckt_rf zich niet of niet toegestaan ​​het kaliber is 2006,01 kan iemand mij vertellen waarom. dank

Probeer het geven van thr juiste pad voor de XCell-bestand.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat ik de juiste het pad van XCell in te stellen. waarom? advies, welkom!

Hoi yhq0413, Sorry lastig, maar waarom hebben we in plaats daarvan gebruik maken van Gate-niveau van de transistor-niveau? Ik gebruik transistor-niveau om de post-layout simulatie te doen, de NF van de LNA afgebroken te veel, wat is het probleem? veel dank! [Quote = yhq0413] Hi all Nu gebruik ik kaliber extractie van de RC met calibreview, omdat RVO model extractie type is Gate-niveau gebruik ik een XCell-bestand. Lay-out bron p18_ckt_rf p18_ckt_rf n18_ckt_rf n18_ckt_rf, maar er zijn een aantal waarschuwingen: HCELL p18_ckt_rf niet gevonden of niet toegestaan ​​HCELL n18_ckt_rf zich niet of niet toegestaan ​​het kaliber is 2006,01 kan iemand mij vertellen waarom. thanks [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back