Cadence simulatie

C

ccw27

Guest
Wanneer ik een DC-analyse en klik annoteren DC Operating wijst verschijnt "id, vgs en VDS."Ik zou het leuk vinden om "vdsat" en, hoe kan ik dat doen?

Bedankt

hoi,

je nodig hebt om te bewerken CDF (Component Omschrijving Format) voor uw componenten.
Open CDF voor NMOs (PBO's),
vinden "Uitgelegd stickers informatie 'hoofdstuk,
vinden lijn "opPointLabelSet" en voeg "vdsat"

Een andere methode is als volgt:
In de schematische venster, selecteer het menu 'Bewerken / Label Display ...', de vorm vermeldingen:
Kies Label: parameter
Van toepassing op: cel
Vervolgens selecteert u een exemplaar.
Zet de vorm vermeldingen:
Operationele Punten
Dan modifier het bedrijfsresultaat punt variabelen worden weergegeven.

uladz55 schreef:

hoi,je nodig hebt om te bewerken CDF (Component Omschrijving Format) voor uw componenten.

Open CDF voor NMOs (PBO's),

~ ~ Hoe te openen?vinden "Uitgelegd stickers informatie 'hoofdstuk,

vinden lijn "opPointLabelSet" en voeg "vdsat"

xuel schreef:Hughes schreef:

Een andere methode is als volgt:

In de schematische venster, selecteer het menu 'Bewerken / Label Display ...', de vorm vermeldingen:

Kies Label: parameter

Van toepassing op: cel

Vervolgens selecteert u een exemplaar.

Is er een limiet op het aantal transistor parameters die u kunt weergeven?Omdat voor de PBO's heb ik id, vgs, vijfde, VDS en vdsat en ze zijn allen weergegeven, echter voor NMOs vdsat wordt niet weergegeven.Is er een manier omheen?

Bedankt

ccw27 schreef:

Is er een limiet op het aantal transistor parameters die u kunt weergeven?
Omdat voor de PBO's heb ik id, vgs, vijfde, VDS en vdsat en ze zijn allen weergegeven, echter voor NMOs vdsat wordt niet weergegeven.
Is er een manier omheen?

Ik wil dat de vijfde en GM, die regio (satutation, lineair, Cutoff) van de transistors.En ik wil dat deze waarden nog meer cijfers.Hoe kon ik dat doen?

Thanks in advance.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back