Cadence PSS simulatie probleem ..

L

liao0009

Guest
Op dit moment Ik rende pss en trans-simulatie voor een klasse D versterker, in een poging om uit te vinden de THD aan de uitgang. Maar de pss stopt bij 20,9% van de 2e cyclus elke keer. (De 1ste cyclus is voltooid). Echter, alles is prima als ik zonder tran-analyse alleen. Iedereen weet welk probleem het is? Thx!

Thx Alex_IC, na het lezen van de noten hierboven, was ik nog steeds af .. waarom pss kan niet doorgaan, maar tran analyse kan terwijl er geen fout is gevraagd? Is er een manier anders kunnen we de THD krijgen zonder het uitvoeren van de PSS analyse? Ik heb al geprobeerd de functie "THD" in rekenmachine, maar het resultaat lijkt niet convincible. Iedereen heeft enige ervaring op Total Harmonic Distortion caculation met Cadence?

Ik denk dat dit voorkomen, omdat van voorbijgaande aard en PSS hebben verschillende nauwkeurigheid instelling. Voor het berekenen van THD, moet u getallen van het uitgangssignaal periodes (minimaal 10) van uw simulatie of je moet window gebruiken. Ook gebruik maken van minimale tijdstap ten minste 0,01 * T

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back