Cadence error!

N

nga_nguyen

Guest
Hoi, wil ik de cadans document te gebruiken, maar als ik de cdsdoc gebruik en opent de bibliotheek is er een fout: "Het web Brower cant worden geopend ... zorg ervoor dat met windows moet je IE 5.0 of hoger te gebruiken met standaard registratie "? Terwijl ik gebruik IE 6.0, zodat iedereen kan mij helpen om dit probleem op te lossen?

wat voor soort OS-niveau met behulp van u? je vraagt niet om internet explorer te installeren cdsdoc te starten. Als u gebruik maakt van linux, zoek dan uit je mozilla pad, dan is de koppeling aan mozilla netscape in dezelfde directory ..... cdsodc in principe op zoek naar netscape.

Hallo skynet, Maar ik gebruik raam OS. Dus hoe kan ik doen? bedankt

welke tools ur gebruiken? Misschien kan ik proberen het uit .. het gereedschap normaal werkt in Linux / Unix gebaseerd

Hallo skynet, Dit is misschien de meer informatie voor u de oplossing findout voor mij. Toen ik cdsdoc login: / user1/cadence/IC5033/tools/bin/cdsdoc: niet in staat om LC_CTYPE ingesteld op locale nl_NL CDSDoc, versie 2.1 en dan wat document open ik er dezelfde fout! Kunt u oplossen?

hi, Als u wilt cdsdoc openen ............ eerste in Open terminal opem Mozilla. dan open cdsdoc. zal dit geen enkel probleem.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back