Cadence 5.0 Installatie op Linux 7.3

V

Voldemort

Guest
Hoi,
Ik heb wat problemen toen ik installeren Cadence 5.0 op Redhat 7.3
Dit is wat er gebeurt.

1.Ik start de installatie door draait. / Setup.sh.
2.Het vraagt naar de map en alles wat goed gaat en dan "softload" begint.
3.Ik kies "Cadence Winkel" voor het type installatie, omdat de afdeling een licentie server voor cadans heeft.
4.Het programma met succes instals en ik ben in staat om alle modules die zijn geïnstalleerd lijst.
5.Het probleem ontstaat wanneer ik probeer het configureren van het te installeren.De optie is greyed out!

Mijn vraag is hoe ik de installatie van de licentie-informatie voor de installatie en vertel het programma om te kijken naar bepaalde poorten (at) license.server.com zodat wanneer het installatieprogramma (Softload) start ik kan beginnen confiuguring het ..

Bedankt

Voldemort

eerst installeert ok
naar .. / share / licentie lopen rc.add zal gen rc.lic
en run Lic-config kunt u auto config actieve licentie

alcohol

Hi Alcohol,

Ik was in staat om alle paden en licentie setup te krijgen.Het probleem dat ik nu heb is dat cadans opstart .. laat de splash screen ...ism de start en dan hangt.
Er is geen informatie in het CDS.log bestand.Moet ik downgrade naar 7.2 om het te krijgen om te werken?

Bedankt voor je hulp

Voldemort

Voldemort schreef:

Hoi,

Ik heb wat problemen toen ik installeren Cadence 5.0 op Redhat 7.3

Dit is wat er gebeurt.1.
Ik start de installatie door draait. / Setup.sh.

2.
Het vraagt naar de map en alles wat goed gaat en dan "softload" begint.

3.
Ik kies "Cadence Winkel" voor het type installatie, omdat de afdeling een licentie server voor cadans heeft.

4.
Het programma met succes instals en ik ben in staat om alle modules die zijn geïnstalleerd lijst.

5.
Het probleem ontstaat wanneer ik probeer het configureren van het te installeren.
De optie is greyed out!Mijn vraag is hoe ik de installatie van de licentie-informatie voor de installatie en vertel het programma om te kijken naar bepaalde poorten (at) license.server.com zodat wanneer het installatieprogramma (Softload) start ik kan beginnen confiuguring het ..BedanktVoldemort

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back