C

R

rameshbabu

Guest
Kunnen we gebruik maken van de opslag klassen extern en statische samen.Bijvoorbeeld extern statische int i.Geef een voorbeeld van het gebruik.

Ik denk niet dat het veel zin om dit te doen?
Als' int i 'is extern, dan is het wereldwijde, en standaard statisch.
Statische wordt gebruikt om de functie lokale variabelen te behouden hun waarde tussen gesprekken en als scopingproces regel ter beperking van de zichtbaarheid van functies en globels naar bestand toepassingsgebied.

Extern betekent statisch.Probeer te denken in termen van het compiler.Hij moet weten wat de opslagruimte van de variabele.Dus extern is eigenlijk vanzelf naar de compiler, hier is een variabele die ik zal gebruiken in dit bestand, is het van dit soort en opslag ruimte en ik beloof dat het zal worden gevonden op enig moment in een ander bestand.Dit maakt de compiler gelukkig.Als de variabele is niet gevonden in een ander bestand Ik denk dat de compiler is nog steeds gelukkig, omdat het alleen nodig om te weten van de aard (voor het aanpakken van toepassing) en de opslagruimte voor het genereren van de object-bestand.Het is de linker dat zal stikken op de variabele niet wordt gedefinieerd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back