C compiler kan niet leiden tot executables

M

mabdelmawla

Guest
Ik geconfronteerd met deze fout vele malen tijdens de installatie van de vele programma's.toen ik het gebruikte. / configure, configuratie mislukt en het volgende bericht schrijven verschijnt:
"C compiler kan niet leiden tot executables '

dus wees er iemand een idee over deze fout?

De reguliere GCC-compiler die wordt geleverd met de distributie Fedora Core 4 pakket.

het is gcc 3.3.4 Ver

De manier waarop ik probeerde om zich te ontdoen van dergelijke fouten is om commando te gebruiken rpmbuild het pakket op te bouwen van de src.rpm.

Niet alle programma's wordt geleverd met RPM-pakketten.Als je weet waar je pakketten kan downloaden RPM voor ruby1.8.4, stuur mij de link

Hoi,
Meestal configure scripts ontdek uw C-compiler (en systeem configuratie) op zich.Mag niet in staat zijn om uit te vinden van de juiste C-compiler.Zijn meestal een met de "cc" commando.
U kunt handmatig de juiste compiler.Probeer het. / Configure - help, moet er een optie om de compiler te specificeren.

ging niet door allemaal.selecteert die je wilt en te downloaden:
Code:

http://rpmseek.com/rpm-pl/ruby.html?hl=com&cs=ruby:pN:0:0:0:0

abdelmawla schreef:

als je weet waar je aan de RPM-pakketten te downloaden voor ruby1.8.4, stuur mij de link

Ik ontmoette het zelfde probleem ...
Het kan niet de GUI toont de interfance terwijl execute '. / Config' in '/ * hspice / bin "map.
en toont dezelfde foutmelding ...
Ik ben te lui om te gaan ... ik opnieuw installeren van het besturingssysteem FC5 ...
Elke prolem is opgelost ... voor mij ...
Hoop dat het helpt ...

Hi there

Fedora Core is bekend dat crappy soms kan zijn.

Als ik jou was, zou ik het volgende:

1.scr (at) w de binaire gcc van Fedora.
2.krijgt nog een recente stabiele bron distro voor gcc (bijv. gcc-3.3.3, 3.4.1 of zo).
3.Configureren met - with-gnu-as - met-gnu-ld
4.te maken; make install zoals gewoonlijk.

Heb je nog problemen (na het uitvoeren van het spul hierboven)?

the_penetrator_in_extremisŠ

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back