BW Enhancement

B

balaguru thavamani

Guest
Hoe het verbeteren van de bandbreedte van PIFA Antenne?

Hallo,

Meestal wordt de hoogte van de PIFA bepaalt de bijpassende efficiëntie.
Echter, aangezien PIFA vaak wordt gebruikt als een laag profiel antenne, is het niet gewenst te verhogen zijn hoogte voor BW toebehoren.
Andere veel voorkomende technieken zijn perturnations in de stralende plaat of verschillende taperings.
Kunt u nadere informatie over uw PIFA?Mag er een meer geschikte oplossing.

Rgdz,
P.

hoi,
Eerste thanx for ur antwoord.

Ik denk dat we kunnen bandbreedte toenemen door het toepassen van extra slots over de structuur.

Maar mijn vraag is op welk moment en welke breedte wordt de sleuf kan worden?

balaguru thavamani wrote:

hoi,

Eerste thanx for ur antwoord.Ik denk dat we kunnen bandbreedte toenemen door het toepassen van extra slots over de structuur.Maar mijn vraag is op welk moment en welke breedte wordt de sleuf kan worden?

Wat zijn de effecten van Slot vormen in radiator?
voor bv Uslot enz. ....

De resonantie van de sleuf zal occure op slot lengte = lambda/4or2.U kunt de eerste ontwerp eenvoudig PIFA en pas dan de lengte in de buurt van ur nodig resonantie frequentie.
Ik hoop dat op zijn beurt zal het verbeteren van de BW als gevolg van de gecombineerde beïnvloeden.

Hi guys,

Wat is het gebruik van kortsluiting post in PIFA?behind shorting post?

Kan iemand geven wat details over imago theorie
achter kortsluiting post?

Verhoog de operationele frequentie.Werkelijke bandbreedte te verhogen.

Bandbreedte versterking is meestal nodig bij lage frequentie, omdat lager de frequentie meer het verkleinen van de bandbreedte.
Daarom bandbreedte die nodig is voor verbetering lage frequentie ontwerp bijv. slot, in de buurt van de samenvoeging van twee resonante frequentie enz.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back