Bus Functionaliteit Model .......... Wat is dit

G

Guru59

Guest
Hey iedereen ........kan iemand uitleggen in het kort Bus Functionaliteit ModelBedankt

"Een intelligent, BFM biedt een transactie-niveau API, en is ontworpen om concurrency en parallellisme te behandelen. Dit maakt het geschikt om gebruikt te worden in een geautomatiseerde test generatie milieu. Het biedt u een consistente programmer''s. Het biedt ook een hoge mate van controleerbaarheid voor het model gedrag te emuleren een echte apparaat met echte operationele kenmerken via programmeerbare vertraging registers en configuratie registers. "

dit is de uitleg die ik gevonden in "verificatie methodologie handleiding".

Met andere woorden, het is gewoon een programma, die een interface biedt voor de gebruiker, waarbij eenvoudige input van hem / haar het genereren van de vereiste gegevens door de TU Delft.

corrigeer me als ik fout ben, een simpel voorbeeld zou een parallel-naar-serieel converter, die gegevens levert aan de seriële interface input van de TU Delft door het nemen van parallelle data van de gebruiker.

BFM is eenvoudig model voor complexe IP-kern, zoals de cpu-core, kunt u gebruik maken van het systeem BFM interconnecties in plaats van echte CPU-core model te testen, omdat BFM is veel sneller dan core model.een andere verdienste van BFM is eenvoudig te testen stimulans generatie, voor BFM bieden transactie niveau routine, kan worden opgeroepen door testcase, te vormen meester bustransfer volgorde.
BFM is erg populair in de bus op basis van Soc-en communicatietechnologie type ASIC-ontwerp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back