Burn-in circuits

O

Old Nick

Guest
Hoi,

Ik ben van plan om een 85C54 of 85C55 chip integreren in een systeem Ik ben ontwerpen.Tegen het einde van de technische fiche, (link hieronder) zijn er voorbeelden van branden in circuits, ik ben bijna beschaamd om te zeggen dat ik heb geen idee wat het doel van een brandwond in het circuit is.Kan iemand werpen een licht op de zaak.
http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/0026/0900766b8002611f.pdf

Ik heb een zoekopdracht rond google en vond vele voorbeelden van burn-in circuits, maar ik heb niet gevonden een verklaring voor hun doel.

Cheers vooraf.

Nick

 
Wersja sieciowa popularnego pakietu biurowego Microsoftu doczekała się aktualizacji, które znacząco ułatwiają posługiwanie się aplikacjami - Wordem, Excelem, PowerPointem i OneNote.

Read more...
 
Als ik me goed herinner bur-in is om een circuit in een temperatuur kamer met warm / koud cycli.

 
daviddlc wrote:

Als ik me goed herinner bur-in is om een circuit in een temperatuur kamer met warm / koud cycli.
 
Brand in een proces is gedaan om het ontwerp in aanmerking komen voor de onderdelen massa worden geproduceerd.Dit wordt ook gebruikt voor het testen van de betrouwbaarheid voor specifieke toepassingen zoals ruimte satellieten.

 
Dat is wat ik dacht dat het was in eerste instantie, maar dacht dat (zoals ik al eerder zei), dit is iets dat de fabrikant gebruikt en is niet echt van belang / relevant is voor een ingenieur, of ben ik missing something?

Ik zou gedacht hebben een standaard ontwerp Guidlines zou zijn opgenomen voordat deze circuits, maar hey!

 
Merk op dat de burn-in circuits zijn opgegeven voor de 'een' MD 'MR' varianten van de IC.Deze zijn keramische hermetische verpakkingen en de verpakkingen zou worden gebruikt voor militaire toepassingen.MIL-STD-883 Methode 1015 zou normaal regeren een burn-in test.Het burn-in test is een screeningstest (meestal 168 uur op elk deel) om marginale onderdelen die niet snel kunnen schakelen.Een vergelijkbare test is de Life test die wordt gebruikt om het deel karakteriseren.De Life test is niet een screeningstest, dit gebeurt op basis van batches.Het burn-in circuits van belang zijn meestal aan de fabrikant van het IC en eventueel aan militaire deel voorschrijvers.

 
Nick
Zij tonen u de branden in-circuit in de datasheet voor uw referentie van de aanvraag.Dus als je het apparaat te gebruiken op zodanige wijze die overeenkomen met de branden in-circuit, het apparaat is garantie om te overleven binnen de opgegeven limiet.
Burn-in is assemblage verband test vroegtijdig falen van een toestel ... burn-sporen in het resultaat meestal betrokken bij de MTBF berekening.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top