Bulk van NMOs gebonden aan de verschillende mogelijkheden in plaats van op de grond?

F

fazan83

Guest
Jongens wat is grootste deel van de MOSFET bedoel?
Is het baseren van MOSFET?

Ik heb deze eenvoudige vraag van mijn docent, maar ik ben in twijfel te beantwoorden.
"Kan het grootste deel van NMOs gebonden aan de verschillende mogelijkheden in plaats van op de grond?
Zo ja waarom?Als er geen waarom? "

Als NMOs bulk verstaan NMOs basis waarom willen we gebonden aan de grond omdat het altijd uitschakelen.

Ik moest zoeken via het web, maar kan het antwoord niet vinden die ik nodig heb.

Please help jongens.

In het algemeen enkel goed p type substraat proces.het grootste deel van NMOs moet zijn aangesloten op de grond, kan het niet genoeg om de verschillende mogelijkheden.Alleen het grootste deel van de PBO's kunnen vermoeid aan de verschillende mogelijkheden.Omdat PBO's zijn gemaakt in de N-Nou, dat is het grootste deel van de PBO's.en N-Well zijn gescheiden van elkaar.

RDRyan schreef:

In het algemeen enkel goed p type substraat proces.
het grootste deel van NMOs moet zijn aangesloten op de grond, kan het niet genoeg om de verschillende mogelijkheden.
Alleen het grootste deel van de PBO's kunnen vermoeid aan de verschillende mogelijkheden.
Omdat PBO's zijn gemaakt in de N-Nou, dat is het grootste deel van de PBO's.
en N-Well zijn gescheiden van elkaar.

Het grootste deel van NMOs gemeen.maar PBO's niet.Als een van de NMOs
het lichaam
van een verbinding met de bron die een potentieel hoger dan de grond, al het grootste deel van NMOs zullen aansluiten bij die NMOs
de bron.
en andere NMOs
de bron kan verbinding maken met de grond.zodat sommige NMOs kan zijn PN junctie voorwaarts biasd, dat is niet toegestaan in het circuit.

Ryan

RDRyan schreef:

Het grootste deel van NMOs gemeen.
maar PBO's niet.
Als een van de NMOs het lichaam van een verbinding met de bron die een potentieel hoger dan de grond, al het grootste deel van NMOs zullen aansluiten bij die NMOs de bron.

en andere NMOs de bron kan verbinding maken met de grond.
zodat sommige NMOs kan zijn PN junctie voorwaarts biasd, dat is niet toegestaan in het circuit.Ryan

Stel ik heb een enkele NMOs in mijn substraat vervolgens deze aan te sluiten op een negatieve potentieel zal verlagen van de drempel spanning ...Ik ben juist ...

lordsathish schreef:

Stel ik heb een enkele NMOs in mijn substraat vervolgens deze aan te sluiten op een negatieve potentieel zal verlagen van de drempel spanning ...
Ik ben juist ...

wanneer er een negatieve spanning wordt toegepast op de ondergrond van de NMOs het repels de elektronen die minderheid die in het substraat naar het kanaal ...zodat het kanaal kan worden gevormd gemakkelijk ....zodat de drempel spanning te verminderen ...

Als u het grootste deel van de gebonden NMOs om potentiële negatieve dan is uw drempel zal toenemen als u zou moeten toepassen meer positieve spanning op de gate te compenseren voor deze daling van de p-substraat potentieel. (Uw uitputting regio in het kanaal en over de verspreiding van de regio's wordt bredere daarmee het potentieel en de inversie kanaal wordt niet vorm totdat u dezelfde mogelijkheden op de poort, dwz de drempel)

Ik kon je ...als de uitputting regio verhogen waarom moeten we toepassen voltege tot inversie ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back