BUGS AT SRAM DEVICE - ik ben niet in staat toegang tot SRAM

H

honnaraj.t

Guest
HI, gebruik ik CYCLONE-II DSP Development Board voor mijn coll project .. in het project dat ik moet SRAM beschikbaar te gebruiken op het bord ... i geprogrammeerd in VHDL. Ik zorgde dat alle uit de vereising die in de data sheet ... maar ik ben niet in staat toegang tot SRAM ... vertel me alsjeblieft iets extra ik nodig om te onderhouden ... of hoe ik kan proce ... dank bij voorbaat .......... Rgds honnaraju

Hallo, Hoe u toegang tot de SRAM? Wat het specifieke probleem? Kan je een bericht plaatst code van je controller? magixD

bedankt voor het antwoord ... De volgende signalen zijn verplicht tot SRAM toegang te krijgen ... en ik ben het genereren van dat, maar niet krijgen .. inhoud van de locatie

Het is niet gezegd in je bericht, maar Cyclone II DSP Dev Kit is het gebruik van synchrone SRAM (SSRAM) in plaats van simpele SRAM. Weet je zeker dat je de timing vereisten van het apparaat begrepen? Over het algemeen, stel ik voor om de golfvorm op alle SSRAM pinnen met SignalTap II op te nemen en tegen de datasheet te controleren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back