buffer en twee inverters

M

mujju433

Guest
Kan iemand mij vertellen wat de beste
Aansluiten van twee inverters in serie of een enkele buffer??
zo ja waarom??
Ik heb een goede uitleg over dit ..............

Twee omvormers: als zijn gratis beschikbaar eenmalige last (reserve poorten dwz op een bord) is een goede oplossing.
Buffer: verminderde vertragingstijd en dissipatie.

Mandi

het hangt af van de propagation delay ...Wilt u meer voortplantingsvertragingstijd dan twee inverters is een goede manier, maar op de kosten van de overtollige vermogendissipatie ...

I didn't get u
kunt u mij uitleggen duidelijker
buffer voegt vertraging zal niet verminderen vertraging zal toenemen de vertraging ik denk bcoz WHN voegen we buffer in het geval van de klok om flop zal zij de vertraging toch??Als het vermindert het stroomverbruik dan kunnen we buffers te gebruiken dan waarom de twee inverters is de beste???

kunt u mij uitleggen in detail?Toegevoegd na 2 minuten:hello srinivas
Als we willen meer voortplantingsvertragingstijd dan kunnen we gebruiken buffer recht in plaats van twee inverters in serie ...

thn waarom we niet met behulp van deze in het geval van timing?

voortplanting vertraging van een poort is vastgesteld voor een bepaalde logica familie en als de buffer niet kan zorgen voor de vereiste voortplantingsvertragingstijd dan gaan we voor de twee omvormer ....

in de meeste logische gezinnen meestal buffers worden uitgevoerd met behulp van twee inverters en dus is er geen verschil tussen de twee ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back